Popular Today

Selasa, Disember 14, 2010

Panas!!! Anwar akan saman wikileaks

 Balaci-balaci Upahan ANwar Aljuburi

Ramai yang mendesak agar Anwar buat pengakuan tentang isu Liwat ini.. sebenarnya kalau Anwar buat pengakuan memang beliau meliwat.. isu ini takkan timbul lagi dah..

Tak ke naya kepada Anwar.. kali ini rakan karib Amerika dan Israel pula sahkan Anwar Meliwat.. siapa lagi kalau bukan adik beradik DAP iaitu negara singa yang diperintah PAP.. selama ini bukankah DAP dan Pakatan sangat menyanjung Singapura.. Lee Kuan Yew..

Lagi mengecewakan maklumat pengesahan meliwat ini bocor melalui laman Web yang paling bebas sebebas-bebasnya iaitu Wikileaks.. kira-kira macam adik beadik suaram atau suahakam yang memperjuangkan kebebasn bersuara..

Tapi apabila wikileaks mengeluarkan berita tentang Anwar .. ramai pulak askar upahan Anwar yang melenting.. suara-suara yang berjuang untuk kebebasan bersuara menjadi senyap, tidak kedengaran langsung.. bahkan dia dan membisu seribu bahasa..

Kenapa perlu bising-bising sangat wahai balaci upahan Anwar... macam kata Ibrahim Ali... saman je lah [sini]..

“Hal Anwar ini kita dah bincang lama sejak Tun Dr Mahathir Mohamad sehingga beliau dipecat Timbalan Perdana Menteri. WikiLeaks dah dedahkan. Ini cerita terbaru, kalau ini fitnah, saman sajalah, kerja Anwar saman orang...yang terbaik (bagi saya) samanlah,” kata Ibrahim Ali.

Katanya.. PKR amalkan kebebasan bersuara.. boleh berdemo 24 jam sehari.. 7 hari seminggu... ooo terlupa.. kebebasan bersuara untuk PKR @ Parti Kelentong Rakyat sahaja... kalau orang lain bersuara tak boleh.. hangpa nak senasib macam ahli PKR yang lawan masa pemilihan PKR.. habis hang pa kena pecat nanti...

Inilah kebebasan bersuara ala Anwar.. penipu @ pembohong @ pembeliat dan yangs ewaktu dengannya...

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda