Popular Today

Khamis, Mei 29, 2014

#BonekaDAP pertikaikan RAMD - terus tiupkan isu perkauman


Hak Melayu terus menjadi permainan Boneka DAP ini.. selepaskan pertikaikan hak Melayu di Uitm, kini Boneka DAP ini terus tiupkan isu perkauman mengenai Rejimen Askar Melayu di Raja (RAMD)..

Sepatutnya boneka DAP ini terus sahajalah pertikaikan intitusi Sultan yang tidak selaras dengan kehendak rakyat.. tidak begitu?? sebab apa yang dimainkan oleh boneka DAP semua yang tidak selaras dengan kehendak rakyat atau sebenarnya kehendak DAP harus dihapuskan..

Persoalan yang timbul kenapa hanya sebelah pihak sahaja boneka DAP ini pertikaikan?? kenapa hanya Melayu dan hak mereka yang dipertikaikan..

JIka boneka DAP menyebutkan bias perkauman mengapa tidak pertikaikan sekolah jenis kebangsaan Cina yang perlu dihapuskan bagi menghapuskan perkauman Cina?? atau India??

Kenapa juga boneka DAP ini tidak melihat bias perkauman Cina dalam sektor pekerjaan dan perniagaan yang dimonopoli Cina??   pengambilan staff banyak kali hanya menggunakan bahasa Cina sahaja... tidakkah ini sebahagian dari perkauman?? ini tidak termasuk dari segi gaji?? biasanya kalau Melayu kerja hanya dalam RM 800-1400 tetapi bila cina walau kerja yang sama tetapi kadar gaji boleh berganda?? kenapa ini tidak diperjuangkan oleh boneka DAP ini??

Ini sebab Boneka DAP ini telah didodoikan oleh Cina bangsat sehingga nampak keburukan hanya pada Melayu yang dikatakan perkauman.. tetapi perkauman yang dimainkan oleh Cina hanya ditutup sebelah mata!!

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda