Popular Today

Rabu, Mei 14, 2014

Dalam diam Pas cuba pinang Ahmad Said..

1
Bekas Menteri Besar, Dato’ Seri Ahmad Said memberitahu masih sayang kepada UMNO pada sidang akhbar di rumahnya di Kampung Teluk Kalong, Kijal, Kemaman sebentar tadi.
Bekas Menteri Besar, Dato’ Seri Ahmad Said berkata beliau bukan pengkhianat kepada UMNO, sebaliknya tetap sayang dengan parti.
Malah, katanya, beliau menolak tawaran PAS untuk kekal berkuasa jika menubuh kerajaan negeri bersama parti itu.
“PAS datang kata nak kekalkan saya sebagai Menteri Besar tetapi saya tak nak,” katanya pada sidang media di kediamannya di Kijal, Kemaman, petang ini.
Ahmad berkata, perasaan sayang kepada UMNO yang membuatkan beliau kembali ke pangkuan UMNO.
    Pas kononnya berkata mereka menolak Adun Umno yang mahu melompat ke parti mereka.. Rupanya dalam diam Pas cuba meminang Ahmad Said untuk jd MB...




Akhirnya Pas yang terkantoi dgn rancangan mereka sendiri!, 

Sumber : tganukita

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS patut perjuangkan Islam, bukan terus bermain politik, pinang sana pinang sini, Nampak sangat main politik PAS, tapi sebab mat Said saying umno sebab di besarkan dalam umno, dia menolak..nak Tanya pas apa kamu buat bila ada sekor budak cina tu menukar azan dengan nama kit siang, guang eng , hadi , sabu dan sebagainya,,apa tindakan kamu yang perjuangkan islam dan islam di permainkan...show your colour lah PAS...ajar budak biadap tu..

Tanpa Nama berkata...

Pas bertopengkan Islam demi kuasa politik. Perjuangan Pas terhdp Islam palsu belaka..

Tanpa Nama berkata...

PAS?
PAS mmg puak tak malu.. mcm pelacur murahan.. kutip apa shj yg tak pula perlu kira org itu Islamik atau tidak janji boleh jd musuh UMNO BN..
PAS mmg puak2 munafik yg bertopeng Agama!!

Semoga PAS hancur cepat, parti yg bwk banyak musibah pd Agama dan Melayu!!

Kongsi Link Anda