Popular Today

Rabu, Oktober 15, 2008

DAKWAAN RASUAH PEMBANGKANG HANYA MITOS

Mitos dan rekaan?...

Mungkin itulah gambaran yang paling sesuai untuk dilontarkan kepada pakatan pembangkang. Setelah memerintah 5 negeri selama 7 bulan tetapi tiada satupun tuduhan rasuah yang dibuat oleh kerajaan negeri pembangkang terhadap pemimpin kerajaan negeri sebelumnya (BN) terbabit.

Adakah dakwaan rasuah hanyalah mitos dan rekaan semata-mata untuk megelirukan rakyat. Apa sebenarnya yang terjadi? adakah ini bermakna bahawa kerajaan BN dahulu memang tidak melakukan rasuah.

Terbaru, terdapat dakwaan pengerusi syarikat Mentari Services Sdn Bhd, Kapt (B) Datuk Zahar Hashim yang terlibat dalam tender tersebut Mentari Services Sdn Bhd mempertikaikan keputusan kementerian itu yang didakwanya "tanpa menemui wakil penjualnya dan (tanpa) melakukan ujian penerbangan.".

Dan sebelum ini mendakwa Najib terlibat rasuah scorpene dan sukhoi. Dan isu ini pastinya akan dimainkan oleh pihak pembangkang untuk menyerang kerajaan BN. Namun hakikatnya dakwaan rasuah pembangkang hanyalah mitos dan tidak berasas kerana sehingga kini walaupun telah memerintah 5 negeri selama lebih 7 bulan namun masih gagal membuktikan kerajaan sebelumnya melakukan rasuah...

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda