Sabtu, Mac 28, 2009

Tarik diri atau dah dapat imbuhan?

Calon Bebas tarik diri bertanding, sokong PKR, Seorang peniaga yang sudah menyatakan hasratnya bertanding sebagai calon Bebas dalam pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Selambau menarik diri sehari sebelum hari penamaan calon.

Mohd Reduan Md Isa, 52, berkata beliau membuat pengumuman untuk bertanding pada tiga minggu lalu, tetapi kemudiannya menukar fikiran selepas berbincang dengan penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim, baru-baru ini.

Biasanya perangai calon bebas ni mereka sengaja tawarkan diri sebagai provokasi semata-mata... kalau dah dapat imbuhan tu kira selesai lah... sebab calon bebas ni bertanding biasanya ada udang seblik mee...

6 ulasan:

mat_terab berkata...

Biasanya parti yang bergelumang dengan rasuah yang selalu buat macam tu pasai tu pencacai UMNO ni tahu......

nik berkata...

Barua DAP dan PKR lebih tahu... sebab dia yang hulur tak gitu Mat terab

Jeffry berkata...

PR UMPAMA NGATE DULANG PAKU SERPIH.
PUAK SENDIRI YG RASUAH LNGSUNG X LEH TERIMA HAKIKAT. TU LA CARE PENYOKONG DEMOKRASI TERPIMPIN (KONON2NYE LA HEHEHE)

bawah pokok terap berkata...

Deva aljub bekas pesalah kes rasuah kena jel 6tahun itu yang mat terap sanjung sangat muaaahhhaha mat terap bengang sebab dia dok kutip sampah kat ceramah orang lain yang dapat duit haaaaaaaaa

Tungaklangit berkata...

Salam Bro AB

Rasuah dalam UMNO ni sebenarnya diajar oleh si anwar brahim tu.. skrg dia pulak nak main wayang ..

tulah yg disanjung oleh org PR .. esok dgn dia org kena main balik

salam bro

mat_terab berkata...

Sebab tu Parti UMNO ni hanya yang mengamal rasuah saja boleh menang dalam pemilihan UMNO yang bersih tak dak tempat itu kata orang UMNO sendiri Sharil samad....

Kongsi Link Anda