Ahad, Mac 08, 2009

Tembelang sebenar PKR

Menurut laporan Malaysia Kini, Anwar membidas Amizudin Ahmat, Ketua Angkatan Pemuda PKR Kepala Batas kerana membuat kenyataan Media.

Ketua Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat Kepala Batas, Amizudin Ahmat, berkata beliau terpaksa menggunakan media bagi mendedahkan penyelewengan membabitkan individu tertentu dalam parti itu supaya pucuk pimpinan dapat bertindak."

Pendedahan melalui media bertujuan memberi tekanan kepada pucuk pimpinan parti," katanya susulan kenyataan Pengerusi Perhubungan PKR Pulau Pinang, Datuk Zahrain Mohamed Hashim, yang menegurnya kerana membangkitkan isu itu di media tanpa memaklumkan perkara itu kepada beliau terlebih dahulu.

Nampaknya kenyataan berani oleh ahli PKR ini tidak di senangi kepimpinan PKR dan kemungkinan akan di ambil tindakan disiplin.

Jadi apa sebenarnya keadilan...? kebebasan bersuara?... Nampaknya Anwar Ibrahim lagi teruk dari Pak Lah, kerana pemimpin PKR langsung tidak boleh ditegur, dan jika ditegur akan dikenakan tindakan disiplin.

7 ulasan:

kamal berkata...

siapa yang berani tegur anwar...baik dap mahu pun pas sendiri..tak tahu sapa guna siapa...dap guna pkr atau pas guna pkr...tapi yang jelas pkr akan guna kan pas dan dap untuk mencapai cita cita anwar menjadi PM

sulhairil hafiz sulaiman berkata...

anwar dizaman beliau menjadi TPM pun banyak penyelewangan. Punca politik wang di dalam UMNO pun anwar yang mulakan

Tanpa Nama berkata...

Hidup Bangsa Melayu

www.dewakampung.blogspot.com

Harimau Berantai berkata...

Itulah sebenarnya PKR,Pemimpinnya cakap tak serupa bikin..mcm biasalah..kalau kena kat dia..wah ,bukan main melenting..biasalah..bang nuar tu memang suka melenting..itu sebablah dia tak boleh jadi pemimpin Malaysia ni..usik sikit terus melenting..tapi kalau tak nak dia melenting..bagilah yang jambu-jambu pujuk dan usap-usap dia..gerenti bang nuar "lemas"...Syukur Alhamdulillah..sikeparat bangsa ni tak jadi pemimpin kita...

bungaraya berkata...

penyokong PAS mana tahu akan kesilapan anwar. Mereka tinggal dalam gua.

Harimau Berantai berkata...

Betul tu..kalau tahu pun buat tak tahu aje..maklumlah bang nuar punya janggut sejemput tu pun penyokong pas dah nampak bang nuar org alim..maklumlah pernah baca khutbah pulak tu!!!Kalau bercakap dan berpidato dan berbohong..memang handal...dia punya tenung..waduh! waduh! anak-anak jambu tentu tergoda...INSAFLAH BANYAK-BANYAK NUAR!Kesian kak Wan tu..terpaksa cover suami punya dajal...

Sedingin Salju berkata...

Eh, bukankah dia kata PKR tu bersih sebersih-bersihnya? Wah, kalau kena kat orang, wah siap panggil press confrence tuduh semborono. Mai kena kat dia, nak ambik tindakan pulak? Wah? Tak leh pakai.

Kongsi Link Anda