Popular Today

Ahad, Mei 31, 2009

PKR sangat membenci Melayu

  • Azmin ceramahnya malam tadi sekali lagi menuduh UMNO sebagai Parti yang 'Racist' kerana memperjuangkan Melayu...Begitulah kata-kata mereka yang buta sejarah perjuangan bangsa dan mementingkan diri sendiri serta menjadi barua DAP... UMNO dan Melayu memang tidak dapat dipisahkan. UMNO wujud demi kepentingan Melayu sebab itu hak Melayu telah dipertahankan oleh UMNO lebih 50 tahun dahulu.
  • PKR ialah parti serpihan UMNO yang sangat membenci hak Melayu dan rakyat Malaysia dipertahankan oleh UMNO. Tuduhan Azmin adalah bukti betapa bencinya Azmin terhadap Melayu yang telah melahirkan perjuangan UMNO.
  • Kebencian PKR ini membuatkan pemimpin mereka memecah belahkan perpaduan Melayu dan menyebabkan Melayu bertelagah sesama sendiri demi kerakusan mereka untuk mendapatkan kuasa.
  • Buktinya ialah tindakan PKR yang dilihat sanggup bersama DAP yang dari dahulu sangat membenci orang Melayu dan menghapuskan keistimewaan Orang Melayu .Sebagai contoh contohlah, jika org cina duduk kat Jepun dgn sikap tidak suka budaya jepun, tidak suka tutur dlm bahasa jepun, dan tidak suka bergaul dgn org jepun. Tapi mahu menuntut hak yg sama seperti org jepun, bagaimanakah perasaan org jepun? Adakah ini adil bg org jepun? Cuba fikirkanlah.
  • Ramai org cina tidak suka malaysia dan kalau boleh mrk mahu berhijrah ke negara lain. Cuba tanya negara mana yg seunik malaysia? Tengoklah di Amerika, kaum putih menindas dan diskriminasikan kaum hitam. Dan indonesia, tiada cuti untuk sambutan Tahun Baru Cina, dan bahasa cina tidak boleh digunakan semasa pengumuman dalam lapangan terbang. Sebenarnya Malaysia dah dikira cukup baik untuk kita semua, cuma pihak pembangkang kita yg zalim telah merosakkan nama baik Malaysia dan sentiasa menimbulkan perasaan tidak puas hati antara kaum..
  • Kerajaan sudah mencuba sedaya upaya untuk mentadbir negara ini dengan baik. Namun kerana terdapat parti politik seperti PKR dan DAP serta PAS yang sering menyembunyikan serta memutarbelitkan kebaikan yang kerajaan telah lakukan. Banyak tuduhan yang direka-reka tanpa asas bukti yang kukuh.
  • PKR tidak pernah memikirkan kepentingan Melayu untuk dibela, mereka sentiasa bersama DAP untuk manghakis hak keistimewaan kaum Melayu.
  • Hak Keistimewaan Melayu memang wajar Bumiputra semenanjung ,Sabah , Sarawak bangkit menentang sebarang penghakisan keistimewaan Bumiputra yg termaktub dalam perlembagaan demi menjamin pendidikan yg sempurna kerana suka atau tidak .. masih terlalu ramai Bumiputra semenanjung…Sabah..Sarawak yg miskin dan tak mampu bersaing dengan adil jika uitm dibuka kepada none bumi.. terimalah hakikat ini …masih ramai Bumiputra yang hanya bermimpi untuk memiliki komputer tetapi tidak mampu untuk mendapatkannya… ini menunjukkan tahap kemiskinan yg jauh berbanding none bumi … malahan Bumiputra Sabah …Sarawak…dan pantai timur masih ramai yang sekadar cukup2 makan dgn pendapatan bulanan.
  • Perlu diberi perhatian … dalam waktu yang amat singkat PR(PKR/DAP/PAS) membentuk kerajaan mereka telah menunjukkan “hasrat terpendam” untuk mengikis hak Bumiputra sedikit demi sedikit dengan sistem yang amat terancang …
  • Dari satu ke satu…sehinggalah kuasa raja ..dan perlembagaan dimasa akan datang sekiranya mereka memerintah bumi tercinta ini … kerana yang pasti DAP dominan didalam pakatan … PAS sekadar pak turut yang menumpang .. manakala DSAI… asalkan menjadi PM segalanya halal …oleh itu .. memang tepat masanya Bumiputra bangkit … memberikan bantahan .. protes … sebagai tanda kita tidak berdiam diri dan menanti dgn redha semua diatas menjadi kenyataan …
  • Melihat situasi yang berlaku … artikel2 yg diterjemah dalam bahse melayu… forum2 majlis peguam … hindraf …. kenyataan2 yg dibuat DAP …ADIL dan anwar… jelas menunjukkan kehancuran yg pasti untuk Bumiputra .. PASTI !!!!!
  • Mungkin kenyataan ini berbaur amat perkauman … ingin juga ditekankan disini sebagai seorang muslim dan warganegara malaysia yg ade hati dan perasaan menang wajib menyokong bantuan kerajaan untuk NONE BUMI MISKIN belaja di mana2 IPT seluruh Malaysia .. hakikatnya BUMIPUTRA masih miskin terutamanya di Sabah dan Sarawak serta pantai timur …tahap kemiskinan yg boleh menitiskan air mata … jika diselami cara hidup mereka apetah lagi dgn kos yg makin meningkat…
  • Tuduhan Azmin terhadap UMNO adalah untuk mewajarkan PKR menghapuskan Hak Keistimewaan kaum Melayu... yang sangat dibenci oleh sekutunya dalam PKR dan DAP.

1 ulasan:

TAAVEEKUN PERAK berkata...

Perkara yang paling penting perlu kita lakukan adalah bersatu dan bertindak serta tanpa rasa jemu beri kesedaran kpd seluruh umat Bumiputra utk bersama kita lenyapkan parti2 dajal dari muka bumi ini.Kesedaran amat perlu dipupuk dikalangan Bumiputra dikawasan pedalaman kerana golongan inilah yg paling mudah ditipu oleh ejen2 parti dajal ini.

Kongsi Link Anda