Popular Today

Ahad, Mei 31, 2009

Sah! PKR sudah gila talak di Penanti!

Hari ini ialah hari penentuan iaitu hari pembuangan Pilihanraya Kecil DUN penanti. Rasanya kurang meriah kalau kalau berceramah tak hentam UMNO. Sebab tak da isu apa-apa lagi yang boleh diguna untuk menarik sokongan oengundi.

Namun di Penanti suasananya lain... UMNO tidak bertanding, namun UMNO masih menjadi sasaran ceramah propganda pakatan pembangkang. PR umpama gila talak dan meroyan...masih tergila-gilakan UMNO. Liputan PRK Penanti inipun tidaklah meriah sangat, suram sahaja... itupun mujur ada Aminah.. boleh lah panas-panaskan sikit suasana PRK ini.

Cuma di Penanti ANwar ini tak pulak nak janji 'untuk ke Putrajaya lagi'.. mungkin banyak lagi pembohongan PKR kepada rakyat penanti.. Piagam calon PKR sebenarnya sesuatu yang tak perlu.. kerana piagam YB PKR yang rasuah dulu pun tak selesai lagi... lepas ni Mansor bolehlah letak jawatan lagi ayas alasan nak ambil PHD bahagian menipu dan membohong Rakyat.. Sebenarnya banyak perkara dalaman PKR yang masih belum di ketahui oleh rakyat... mungkin lepas ini banyak lagi keburukan dan pemhoningan PKR dan PR akan didedahkan oleh Allah SWT.

Calon PKR hanya bertanding lawan calon bebas sahaja... namun apa yang dinantikan rakyat ialah keputusan Pilihanraya Kecil Penanti ini kerana ingin melihat sokongan pengundi di kawasan tersebut. Antara Persoalannya ialah:

1) Adakah pengundi BN akan mengundi?
2) Jika pengundi BN keluar, mereka akan mengundi siapa?
3) Adakah pengundi luar akan kembali untuk mengundi?
4) Apakah peratusan keluar mengundi akan berkurang?

Ini hanyalah persoalan.. cuma mesej yang jelas dari BN ialah taktik PKR untuk adakan pilihanraya Kecil akan datang tidak akan di layan oleh BN.. meroyanlah macamana sekalipun BN tak akan layan...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bebal nye umno

Kongsi Link Anda