Rabu, Mei 27, 2009

Rakaman dan bukti gambar cubaan rasuah didedahkan oleh Aminah

Segala hal rumahtangga PKR didedahkan,YB yang kaki minum,yang kaki rasuah,yang kuat makan komisen.YB suara itik,projek YB?lompat parti?amal kronisme?13may?nik ajis?anwar berahi?anwar penipu?

Bukti Gambar Kehadiran 2 orang pemimpin PKR di rumah calon bebas Aminah Abdullah .


1.Ini lah bukti rakaman perbualan antara calon bebas Aminah Abdullah bersama wakil PKR agar dia menarik diri, perbualan berkisar hal dalaman parti PKR peringkat negeri Pulau Pinang,pergolakan 2 kumpulan pemimpin PKR .

Di dalam perbualan ini terdiri daripada:

A. Aminah Abdullah
B. Mohd. Rofi Osman (suami aminah)
C. Chia Kah Peng (lawyer) MT PKR
D. Peter Lim - Pegawai Khas Exco YB Lau Chu Kiang
E: En Ayam dan kawan kawan.


Bukti Rakaman perbualan mereka 2jam 38minit

rakaman asal selama 3 jam,pisau terpaksa mengedit atas sebab privasi agar tidak terdedah nombor telefon calon PKR Dr mansor, dan selebih nya membuang bunyi bising dari rakaman tersebut.

2.Di dalam perbualan yang mesra ini dapat kita dengar pujukan agar Aminah Abdullah menarik diri, dan di tawarkan kedudukan di dalam Majlis Perbandaran termasuk lah tawaran 2 Pakej sebagai imbuhan dari parti PKR sebagai ganti rugi.Aminah di desak berulang ulang kali supaya menarik diri.
Satu lagi tawarandi beri,kak min bertanding,jika menang dia harus menyertai semula PKR dan bakal mendapat jawatan TKM 1

3.Sekarang sudah terjawab,Datuk Zahrin kuku besi, kamu harus jawab adakah ini sebagai satu fitnah dan pembohongan oleh Aminah Abdullah?

4.Tian Chua & Saifuddin Nasution jugak memujuk agar Kak Min menarik diri namun calon bebas Aminah Abdullah tetap dengan pendirian meneruskan niat untuk bertanding agar rakyat semua tahu pembohongan parti PKR kepada rakyat.

5. Dari perbualan itu segala pembohongan dan taktik PKR di dedah kan.propaganda & taktik mengaburi rakyat.



Sebarkan kepada seluruh rakyat penanti & malaysia.
Kebobrokan PKR

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa yang saya dengar at
http://www.pisau.net/2009/05/pkr-n12-ekslusif-bukti-gambar-rakaman.html

Aminah kalau tarik diri bertanding,akan dapat jawatan.

kalau bertanding juga dan menang,akan diajak masuk PKR dan dapat jawatan.

Orang dalam parti lebih senang dijatuhkan dari orang luar parti.

Ada kutukan orang dalaman tak boleh kerja.

Dr Mansor kurang public relations nya.

Ada ragu2 ethik kerja Dr Mansor.

Akan memanipulasi supaya calon hilang layak bertanding.

Dalam PKR,Anuar saja yang kuat,yang lain tak kuat.

Kalau dah buat perjanjian,kena buat tugas macam biasa seolah2 masih nak bertanding,lepas tu,berapa belanja nanti,DR Mansor akan bayar balik.

Budget bertanding/kempen rm80000,kalau tarik diri akan di bayar balik.

Selepas 3 hari penamaan calon,akan buat keputusan supaya calon yang dirasuah tarik diri.

Perbualan ini dilakukan 10 hari sebelum penamaan pencalonan.

Offer ini akan di bincangkan dengan Dr Mansur dan orang atasan lain.

DR Zahrin di kutuk sebagai angkuh.

Jikalau ada kehadiran wanita Melayu dalam kerajaan Penang,bagus untuk tarik sokongan orang Melayu.

Kak Min sudah kena blacklist dalam Keadilan sebelum ni.

Ada orang PKR makan duit.

Selepas perjanjian,teruskan wayang macam akan bertanding.

Malik kena kutuk sebagai sombong.

----------------------------Dengar sendiri supaya hilang ragu dan puas hati.

Kongsi Link Anda