Popular Today

Khamis, Jun 11, 2009

Perpecahan terburuk PAS dan Anwar tersenyum kegirangan!


Ni Aku amik dari komen di Blog Penarik Beca.. nilai-nilaikanlah!

Stopa tu pandai pasang jarum mainkan benda ni.. sampai semua kaki ulamak
terikut-ikut rentak, kononnya nak jaga melayu-islam. Nampak sangat kebodohan. Label Husam pro anwar dan anti ulamak gedebab gedebub macam-macam. Tujuannya hanya satu.. biar dua orang yang dalam poket dia ni,

H1H2 menang dulu. Harakah, Siasah (MSO) bawah dia dan akhbar-akhbar UMNO geng dia jugak, jadi sama-sama main peranan, kocak sana kocak sini untuk menjayakan agenda tersembunyi.

Skrang bila tajaan dia dah dapat kerusi pandai pulak kata UG tu brake dulu.. Nampak sangat lidah bercabang puak ni. Ni belum habis lagi ada banyak lagi episod perancangan puak Trojan UMNO..Kesian yang kena tunggang kat dia ialah puak2 ulamak. Janji dapat kuasa.. cop mohor dan bendera hijau. Lantak pi pengundi-pengundi PAS!

Cuba kita renung kat hati nuraini kita.. dalam ramai-ramai pimpinan PAS tu sapa yang paling hudoh dan tak nampak cahaya nur sedikit pun kat wajah, walaupun kadang-kadang dia cuba pakai jubah? Memang tadak hadiah pun kalau betul sebab jawapannya senang sangat bagi orang-orang yang ikhlas dalam perjuangan..Tak percaya tanya tok guru.

Anwar Hanya tersenyum kegirangan...

KAH KAH KAH..kah kah kah… SATU LAGI MEMBANTAH… ULAMA KENA BELASAH...

kah kah kah…kah kah kah… APA PUNYA JENIS PAKATAN NI…. kah kah kah…kah kah kah…

ANWAR SENYUM…. kah kah kah..kah kah kah…

INI PAKATAN MERAPU …kah kah kah..woit.. PASAL APA TAKUT DENGAN UMNOKah kah…woit… BUKAN MADEY NAK BELAJAR…. kah kah kah...

Pinjam dari blog Tukar Tiub!

1 ulasan:

terrabacabuku ekiosk berkata...

Perbezaan pendapat antara dua golongan utama dalam PAS ada kaitan dengan kecenderongan Nik Aziz, dengan bisikan anak didik Anwar dalam PAS- iaitu Husam dan Kamaruddin Jaafar- mempercayai janji berbilion yang dicurahkan ke Kelantan jika Anwar jadi PM. dan jangan lupa PRU 12 Anwar yang "belanja".

Kedua, Nik Aziz ambil hukum tiada saksi maka Anwar tak ada sondolmi, boleh di sokong.

Ketiga dendam kejatuhan kerajaan PAS Kelantan semasa berpisah dari BN. Dendam inilah puncanya.

Jadi Nik Aziz tidak tertarik dengan hujah Haji Hadi yang lebih meletakkan hukum tidak membenarkan ditutup pintu rundingan dalam Islam.

Golongan pro-Hadi secara diam tahu tentang masalah tabi'i sex Anwar, dan tidak boleh terima dia sebagai layak menjadi PM. Hadi bimbang menyandarkan masa depan parti kepada satu pihak sahaja kerana nanti apabila DAP dan PR berjaya lumpuhkan kekuasaan politik orang Melayu PAS akan dituduh bersubahat.

DAP tetap dengan agenda menjatuhkan kuasa politik Melayu, dan menggunakan PKR dan PAS semata-mata untuk tujuan ini. 'If you can't beat them, join them and then destroy them.'

Apa nak dibanggakan PAS apabila Nizar cuma boneka DAP? Jadi DAP dah pun kawal Perak dan Penang. Mana PAS nak pergi nanti? Para peramal mengatakan PRU 13 PAS mampu pertahankan Kelantan sahaja.

Maaf tapi Tok Guru Nik Aziz pandai cakap sahaja tetapi mudah dipengaruhi oleh mereka yang rapat. Beliau lebih melihat kapada kepentingan yang boleh didapati Kelantan. ramai mungkin ingat beliau pernah melobi Dr M supaya menjadikan Ku Li PM selepasnya.

Haji Hadi dari dulu bukan mudah diperdaya. Jadi PAS Kelantan cuma cawangan PKR?

Kongsi Link Anda