Isnin, Julai 20, 2009

Antara Pemimpin PAS dan Pemimpin UMNO

Apa jadahlah pemimpin PAS buat ni!....





Inilah yang umat Islam patut buat..



2 ulasan:

YANG GAMBI berkata...

Salam,

Pemimpin PAS tak perlu buat macam tu, cukup datang ke kampung-kampung bawa cerita fitnah dan menghasut umat......

Gopeng Mari... berkata...

Tahniah kepada PM Baru kita...
inilah yg dikatakan 1Malaysia
tapi malangnya Datin Seri mengapa nmpak jambul bila sampai MALAYSIA..Allah ada kat Mekah je ke...hehe...Tajuk posting ini sangat best..Antara Pemimpin PAS dan UMNO aku rasa smua rakyat tau..Tgk je pd bini Pemimpin masing2..hehe.Sape btul2 pegang ISLAM sape yg Xnak ISLAM.

kat sini aku nk bgtau sikit hal yg korg kecoh sgt:

"Setiap tahun kita sambut hari pahlawan.dan setiap tahun ramai jugak YB2 Bn@UMNO yg terpesong akidah BERTAFAJUR depan PATUNG ASKAR..mengapa perkara ini tidak di hebahkan..haha...LU PIKIR LA SENDIRI...!

Memegang lilin utk memperingati kematian adalah hanya amalan adat dalam masyarakat cina dan bertafakur depan patung adalah amalan agama budha,hindu dan kristian.Jadi pikir2 la ye..Sape yg sesat sebenarnya..."

Kongsi Link Anda