Isnin, September 07, 2009

Isu Kuil - Pakatan rakyat atau pakatan gagal?

"BIARPUN Pilihan Raya Umum Ke-12 sudah 18 bulan berlalu, masih tiada usaha kerajaan negeri untuk tingkatkan kedudukan sosioekonomi dan politik.Selangor sebuah negeri yang kaya semasa pemerintahan kerajaan Barisan Nasional puluhan tahun"
-A. Kohilan Pillay,Pengerusi Gerakan Negeri Selangor

"BN memerintah berpuluh tahun tiada masalah besar berlaku di Selangor tapi kerajaan pakatan yang baru setahun jagung memerintah sudah berlaku macam-macam"
-Datuk Ibrahim Ali, Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa)

"Ini membuatkan rakyat tidak menghormati kepimpinan Abdul Khalid selaku Menteri Besar kerana mereka berasakan pentadbiran kerajaannya lemah dan tidak begitu berfungsi"
-Profesor Dr. Ahmad Atory Hassan, Pensyarah Politik dan Pentadbiran Awam Universiti Sains Malaysia



Sumber: Utusan Malaysia

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ludah aje kat khalid tu.

Tanpa Nama berkata...

pakatan gagal.

benda yg simple mcm tu pun tak boleh nak selesai. nak jumpa kawan hindu selepas ni pun dah rasa lain macam.

apa2 pun tahniah pada persatuan penduduk sek. 23. you all memang pejuang sejati.

Media Cyber berkata...

baru setahun jagung.. camni gaya nak ambil alih kerajaan pusat? bermimpi disiang hari. bukan main selangor banggakan khalid jadi mb.. lulusan inilah.. itulah .. hasilnya sekarang? PAKATAN GAGAL!

YANG GAMBI berkata...

Salam, itulah jadinya bila terlalu hanyut dengan nafsu tamak mendapat kuasa, segala fitnah, caci maki kepada pemimpin UMNO telah terpelanting kepada mereka sendiri....

Kongsi Link Anda