Popular Today

Selasa, Oktober 27, 2009

Blogger PAS berbohong

Nampaknya ada pengakuan jelas dari pemimpin PAS sendiri yang mengatakan ramai ahli pas atau bloggers pas yang suka berbohong. Jadi memang jelaslah sikap suka berbohong sememangnya sebahagian dari tradisi PAS khasnya dari lidah rasmi mereka... harakah daily yang sentiasa menebarkan fitnah..

Alhamdulillah ada juga pemimpin Pas yang mengakui hakikat ini.. apa yang dikasihankan ialah rakyat yang menjadi mangsa pembohongan ini...

Nik Abduh dalam blognya (baca di sini) Saya melihat sesetengah ahli PAS cukup berani di dalam berblog. Malangnya, mereka hanya berani berbohong, memfitnah dan menyebar semua kata – kata manusia dan peristiwanya. Lebih malang, mereka tidak berani untuk berkata benar, apatah mengakuri pada yang benar.

Jika anda gian sangat nak menulis, menulislah yang kekal baik hingga ke lubang kubur. Yang memberkati anda dan kehidupan manusia.

Saya rasa lebih baik beliau menyatakan blog manakah yang dikatakan berbohong.. agar rakyat mengenali mereka.... atau ia hanyalah fitnah semata-mata..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SIAKAP SENOHONG GELAME IKAN DURI
BLOGGERS PAS CKP BOHONG LAMA2 PAS YANG RUGI

KEHKEHKEH

Kongsi Link Anda