Isnin, Februari 08, 2010

Penyokong lari : perarakan ANuwar hanya 20 orang sahaja

TERBARU : Dari pemerhatian hanya sekitar 20 orang saja yang muncul di mahkamah pagi Isnin.Ada kot tiga orang yang nampak berbaju oren. Kawasan sekitar mahkamah tenang-tenang saja.-

hehehe... laungan keramat yang dulu bergema, kini bunyi macam itik serati...

Mari semarakkan api reformasi!!!, hadir ke mahkamah Jalan Duta,jam 9.00 pagi,Isnin, 8 Feb 2010. Pastikan Dato Seri Anwar Ibrahim tidak lagi dipenjarakan!.

Itu laungan tertulis di blog Penasihat PKR itu mengajak para penyokongnya hadir bagi sokongan moral dalam menghadapi perbicaraan kes liwatnya yang masuk hari ke empat Isnin.

Setelah gagal mengumpul penyokong untuk berhimpun di Masjid Wilayah Persekutuan lepas solat Jumaat lalu usaha terus dibuat untuk tujuan itu. Ahad malam dalam ceramah di depan ibupejabat PKR di Merchant Square, Petaling Jaya yang turut dihadiri oleh Anwar, pihak juruacara telah meminta penyokong beramai-ramai datang ke mahkamah berpakaian baju warna oren.Ikut ceritanya kalangan pemimpin PKR semakin gundah melihat jumlah penyokong yang datang ke mahkamah semakin berkurangan hari demi hari. [rujuk sini]

Rakyat pun sudah bosan dengan drama ANuwar... kalau dahulu mungkin boleh lah percaya tetapi sekarang rakyat dah 'fed up'.. rakyat dah dapat bezakan antara hak dan palsu..
Apatah lagi sekarang, tindakan ANuwar yang mahu melewat-lewatkan proses keadilan menunjukkan ANuwar umpama bersalah.. jika tidak masakan perlu pegauam ANuwar bersungguh-sungguh mahu menangguhkan perbicaraan kes liwat beliau.

Kenyataan ANuwar beberapa hari lalu juga menunjukkan beliau bersalah "Tanpa 'jeneralnya' pun, Pakatan tetap kukuh".. [rujuk sini] ANUwar tahu bahawa kali ini kes beliau pasti akan sangkut.. itu kenyataan beliau menunjukkan bahawa beliau akan gagal dalam pembelaan kes liwat beliau... sahaja ditimbulkan untuk memberi sokongan moral kepada Pakatan Rakyat yang dah nak dikuburkan..

1 ulasan:

NURUL berkata...

SBENARNYA RAKYAT DAH LAMA MELOYA DGN NUAR & PKR NI...!

APA YG RAKYAT TAU BILA SEBUT NUAR & PKR IALAH ; LIWAT,PUNAI,LUBANG JUBOR,CIUM MULUT & MAIN CARA TONGGENG..

Jadi mana ada benda2 yg elok skit sampai kat telinga rakyat?
Penyokong yg ada ni pun spesis yg berkaitan dgn benda2 tu la..

Kongsi Link Anda