Selasa, Mac 02, 2010

hangat : 10 Nama Ahli Parlimen PR yang kecewa kepada ANuwar!!

Terdapat 10 MP PKR yang dikatakan akan meninggalkan PKR kerana hilang kepercayaan kepada kepimpinan ANuwar Aljuburi... Pembangkang kata Umno beli... Pembangkang boleh cakap yang dia suka... tetapi yang meninggalkan PKR sebelum ini bukanlah seorang dua.. tetapi dah beratus ramainya...

Dari Ezam sampailah kepada Tan Tee Beng... ramai dah tu... Semua yang keluar ialah pendokong 'totok' reformasi yang berjuang bersama ANuwar sewaktu masa dahulu... orang yang percaya perjuangan Anuwar ... jadi bagaimana mereka boleh berubah hai sekelip mata dalam keadaan Pakatan Kuat dan PKR menjadi teraju... Jawapannya mudah kerana mereka rasa tertipu dengan Anuwar Aljuburi...

Strategi PKR bagi membunuh politik mereka pula dengan mendakwa UMNO membeli pemimpin ini... ianya hanya tuduhan niat jahat pemimpin Pakatan dan kroni mereka.. hakikatnya apa yang berlaku ialah masalah dalaman berlaku dalam PKR sangat teruk... semua pemimpin atasan sedang berebut kuasa.. ANuwar pula si tongong boneka DAP tak dapat mengawal dan 'favour' kepada beberapa pemimpin....

berikut ialah 10 MP PKR yang dikatakan akan meninggalkan PKR:

1. Zulkifli Noordin - Kulim-Bandar Baharu
2. Azan Ismail - Indera Mahkota
3. Mohsin Fadzli bin Haji Samsuri - Bagan Serai
4. Amran bin Ab Ghani - Tanah Merah
5. Ab Aziz Ab Kadir - Ketereh
6. Ahmad bin Kassim - Kuala Kedah
7. Rashid bin Din - Merbok
8. Zainal Abidin Ahmad - Hulu Selangor
9. Kamarul Bahrin Abbas - Teluk Kemang
10. Wee Choo Keong - Wangsa Maju

Senarai nama ini sebenarnya diambil dari blog pembangkang Manjung Mari ni.. betul atau tidak ini hanya spekulasi semata-mata, kita tunggu tengok la dulu. Cuma kita harap sesangat lah, jangan ada pimpinan Pakatan yang menggelarkan mereka mereka ni sampah semata mata nak sedapkan hati penyokong saja dan sekaligus menutup kelemahan sendiri dalam pengurusan ahli.

Buktikan bahawa lompatan mereka mereka adalah disebabkan oleh ketidakcekapan dan ketidakupayaan pemimpin PKR sendiri mendokong perjuangan parti. Perlu telus dalam kenyataan bukan sekadar melepas diri dari tanggungjawab.

APa lagi... jom keluar beramai-ramai dari PKR!!!

1 ulasan:

hanizam berkata...

mau tak tidor malam nuar pikir benda ni...nak pikirkan kes sodominya lagi....nak pikir itu..nak pikir ini...

jangan sampai kena strok udah le ye...kang senget mulut tu...nanti BN jugak yang dipersalahkan....

Kongsi Link Anda