Jumaat, Ogos 06, 2010

'God Father' Yahudi ANwar mula bersuara


Kembali kepada persoalan asal, kalau tak meliwat kenapa takut sangat...

Ni bukan kali pertama Anwar bawa campur tangan asing dalam isu liwatnya, kali ini Anwar bawa 'god father' dia si Algore dan Paul Wolfowitz.

Al Gore dan Paul Wolfowitz. Seorang bekas Tim Presiden Amerika dan seorang bekas Setiausaha berketurunan Yahudi hari ini menulis bersama di dalam sidang editorial Wall Street Jurnal memohon campur tangan Presiden Amerika , Obama untuk menekan kerajaan Malaysia yang diundi secara demkrasi setiap 5 tahun akan dakwaan sodomi terhadap Anwar diGUGURkanMereka berdua menulis , kononnya dakwaan sodomi ke atas Anwar akan melemahkan kepercayaan DUNIA dan jutaan rakyat Malaysia terhadap sistem keadilan di Malaysia. (rujuk sini)

Paul Wolfowitz merupakan seorang Yahudi yang memainkan peranan besar menentukan dasar Bush menentang Iraq dan bertanggungjawab terhadap kehilangan jutaan jiwa rakyat Islam Iraq dari lelaki, wanita, kanak-kanak mahupun golongan tua.

Al Gore yang tewas kepada Obama di dalam persaingan merebut jawatan Presiden Amerika , merupakan bekas simpatisan terhadap Perjuangan Reformasi Anwar sejak dari tahun 1997.

Beliau pernah pada satu persidangan APEC di Kuala Lumpur menyamakan Reformasi sebagai perjuangan Rakyat ( Doi Moi ) di Vietnam.

Tindakan kedua-dua tokoh yang meminta campurtangan Obama jelas menunjukkan sikap biadap mereka terhadap sisitem demokrasi di Malaysia.

Tindakan mereka juga jelas menunjukkan pertalian kuat Anwar dengan golongan Yahudi berpengaruh di Amerika yang tidak dapat disangkal lagi,,,

Persoalannya kenapa mereka sangat menyanyangi Anwar.. tidak lain dan tidak bukan kerana anwar adalah 'balaci' Yahudi yang mahu hapuskan Malaysia sebagai sebuah negara Islam contoh yang masih belum dapat dikuasai oleh Amerika dan Yahudi. Jika Anwar berjaya ditabalkan sebagai Perdana Menteri Malaysia maka mudahlah Yahudi mengcengkam negara ini sebagaimana mereka mencengkam negara Islam lain.

Apatah lagi Anwar semakin tertekan apabila regim baru Pesiden Amrika tidak 'back up' kes liwat beliau.

Anwar akan terus cuba melewat-lewatkan kes perbicaraannya, kes yang sepatutnya tidak mengambil masa yang lama tetapi telah makan masa bertahun kerana helah Yahudi yang digunakan Anwar untuk menangguh perbicarannya..

Ingatlah Anwar.. manusia merancang, tetapi perancangan Allah SWT lebih hebat berbanding manusia... apatah lagi rancangan dari puak-puak yang dimurkai Allah.. Yahudi Laknatullah..

1 ulasan:

agbr47 berkata...

Mungkin betul juga kata Al Gore dan Paul Wolfowitz bahawa dakwaan sodomi ke atas nuar akan melemahkan kepercayaan dunia dan juta rakyat Malaysia terhadap sistem keadilan di Malaysia. Mungkin ini satu konspirasi Dr Wan kepada suaminya kerana yang boleh dapat air mani nuar dia aje. Lalu di bubuhnya air mani tu kedalam jubur Saiful. Kalau betul ini berlaku kenalah dakwa Dr Wan sebagai meliwat Saiful pula.

agbr47: Suka cerita persepsi.

Kongsi Link Anda