Isnin, Oktober 04, 2010

Gempar : Azmin gilakan jawatan Presiden PKR

Baru setahun jagung dalam politik tapi dah nak tunjuk lagak.. tak ubah macam sikap macam bos beliau.. Anwar Aljuburi..

Inilah lumrah politik populariti yang diamalkan PKR, ramai maklum Azmin nak bertanding Timbalan Presiden jadi macam-macamlah kononnya dia nak buat.. nak raih undi.. tapi ni semuanya hanyalah bertujuan populariti [rujuk sini].
"Ikrar saya akan melawan Perkasa habis-habisan termasuk juga individu yang sedang 'tersungkur' di Australia," katanya.
Apalah hebatnya Azmin berbanding Tun Mahathir, apakah jasa Azmin untuk agama, bangsa dan negara.. dah hebat sangatkah nak lawan Tun M habis-habisan.. jangankan Azmin, Aljuburi pun belum layak lagi nak berlagak..

Jangan sampai terjilat ludah sendiri.. Inilah padah bila bercakap guna kepala lutut bukan otak.

Inilah perangai sebenar bakal timbalan Presiden PKR.. melalui kempennya kita mengetahui kenapa ramai pemimpin Melayu kanan keluar dari PKR.. semuanya angkara Azmin yang sangat gilakan kerusi Timbalan Presiden.. kenapa.. adakah kerana gandingan Anwar Azmin.. tidak lain dan tidak bukan kerana Azmin tahu, jika Anwar masuk ke penjara, dialah bakan bergelar Presiden.. dan kedudukan Presiden sekarang tidaklah sekuat mana.. jadi bila-bila wan Azizah akan tergolek...

Inilah sebenarnya mainan politik Azmin yang gilakan jawatan No.1 dalam PKR.. dan mungkin dia juga bertanggungjawab kuburkan karier politik Anwar.. sebagaimana anwar cuba kuburkan karier politik Tun Mahathir.. nampaknya roda kehidupan berpusing sendiri..

Sebab itu Azmin marah sangat kepada Zaid Ibrahim yang kini dianggap satu-satunya pencabar kepada beliau.. Zaid dianggap sebagai calon yang sesuai untuk gantikan Anwar kerana dianggap sebagai penjual Islam dan Melayu.. Islam dan Melayu liberal macam Anwar.. Zaid juga dianggap sebagai faktor untuk menyatukan Pakatan.. sebab itu serangan demi serangan dibuat kepada Zaid bagi memastikan cita-cita Azmin tercapai..
"Pemimpin ini masih setahun jagung dalam parti yang hanya masuk setelah PKR mendapat kemenangan besar dalam Pilihan Raya Umum Ke-12 yang lalu, berbanding saya yang setia kepada perjuangan reformasi sehingga tertubuhnya parti ini kira-kira 12 tahun lalu.

"Tidak perlulah secara tergesa-gesa ingin membuat akujanji kesetiaan kepada Presiden parti, saya telah bersama Datuk Seri Anwar Ibrahim (Penasihat PKR) sejak 26 tahun lalu dan bekerja bersama Wan Azizah sejak 10 tahun lalu, tiada siapa boleh cabar saya,"

"Cermin muka anda dahulu sebelum mengkritik dasar dan pimpinan parti termasuk Anwar, Wan Azizah dan bekas Timbalan Presiden PKR, Dr. Syed Husin Ali. Siapa dan apakah kredibiliti anda berbanding semua tokoh ini?
Ianya sebenar bukanlah demokrasi sangat dalam PKR.. jika ianya "demo-kerusi" pastinya perkataan ini tidak akan keluar dari Azmin.. ianya adalah perubatan jawatan yang kronik berlaku dalam PKR..

Sesiapapun yang akan menerajui Timbalan Prtesiden PKR.. sebenarnya adalah ancaman kepada Melayu dan Islam.. oleh itu PKR ini mestilah dikuburkan... Jika PKR tidak terkubur Melayu dan Islam akan berkubur...

Oleh itu marilah kita doakan parti yang telah lari dari Syariat Islam ini akan berkubur...

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wakakakaka azmin tu budak idung masih meleh lagi. masih budak tukang cebok bontot pak sheikh lagi klu nak di bandingkan dgn tun m!

macam langit dgn bumi!!!

wakakakakakaka

hahn berkata...

Lawan Perkasa? Itu cuma untuk mendapat simpati parti pembangkang.

Nampaknya Azmin ni lagi la bangang. Itu di perjuangkan bila bersama PR, bukan sekarang. Bila dah menang.

Dia tak tau ke ada berapa ramai Melayu dalam PKR tu. Busuk busuk Melayu jarang dia lupa asal usul dia dan haknya dalam perlembagaan. Zaid lain la.

Tu cari nahas tu. Tapi lawan dia pun orang yang tidak ingat Melayu gitu la. Kira otak komunis lawan otak komunis: siapa lagi penipu yang bergeliga.

Dalam erti kata lain. Azmin menentang perlembagaan dan Raja Raja Melayu. Hak Melayu dalam perlembagaan boleh di gugurkan oleh Majlis Raja Raja. Bising la PR macam mana pun. Ibarat anjing menyalak bukit.

Satu jalan saja untuk Azmin meyetubuhi atau menghisap Perlembagaan Malaysia iaitu dengan cara pemeberontakan yang boss dia sedang lakukan tapi belum berjaya lagi, yang ada latihan pemberontakan di sidang cawangan saja. Menjahanamkan harta benda parti sebagai latihan.

Ya lah, ia memerlukan permata juga untuk melatih pemotong permata. Bagaimana pun permata terpaksa di korbankan untuk melatih pemotong permata yang mahir. Di sini memang angkat topi lah idea Anwar. hehehe

Dah hapuskan semua even lucutkan Raja Raja Melayu mereka baru boleh keluarkan perlembagaan baru untuk Melayu derhaka.

Azmin Azmin. Sama jer dengan boss dia. Kurang membaca.

Tanpa Nama berkata...

Terima ksaih Azmin mempromosi PERKASA nampak perkasa satu badan NGO yang digeruni oleh Azmin dan Anwar( opps lupa plak sorang lagi mankguk ayun Nazri )...Kita tengok siapa sebenarnya yang tersungkur...masa yang sesuai serang Samsidar dan anak Azmin....

Tanpa Nama berkata...

siapa boleh cerita tentang perkasa lebih lanjut saya kurang faham lah

Malaysia Maternity Wear,Maternity Wear Malaysia,Maternity Wear,Maternity Clothing,Maternity Dress,Online Maternity,Online Baby Products,One Stop Maternity

Kongsi Link Anda