Ahad, Oktober 03, 2010

Father Guan Eng arah DAP Perak tutup mulut


Demokrasi, telus, integriti, kebebasan.. itulah perkataan yang biasa bermain di kalangan pemimpin DAPigs.

Tapi itu semuanya bila melibatkan orang lain atau parti lain.. tetapi amalan itu sebenarnya mati di dalam pasrti DAPigs.

Rakyat Perak perlu diberitahu kebenaran menganei apa yang berlaku dalam DAP Perak sehingga berlakunya krisis kepimpinan dan masalah dalaman yang besar.

Namun DAPigs ini bukanlah amalkan ketulusan dan ketelusan yang sebanar, terkini Nga berkata keputusan mendiamkan diri ini disarankan oleh Lim Guan Eng [rujuk sini].

Sebelum itu, KULA diarah bercuti oleh Lim Kit Siang
“Beliau tidak minta, tapi perkara itu disyorkan kepada beliau agar pergi bercuti,” kata Lim
Pemimpin-pemimpin DAP Perak mencapai persetujuan awal untuk mengambil pendirian menutup mulut berhubung krisis kepimpinan sementara menanti kepulangan timbalan pengerusi negeri, M. Kulasegaran yang kini berehat di Nepal.

Dalam kenyataan bersama pagi ini, Pengerusi DAP Perak Datuk Ngeh Koo Ham dan naibnya A. Sivanesan menekankan bahawa pergolakan kepimpinan negeri harus diselesaikan secara dalaman.

Kedua-dua mereka mendakwa keputusan itu dilontarkan oleh Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng ketika perbincangan dengan Ngeh.

Menurut sumber dalaman, krisis ini berlaku apabila ngeh menunjukkan kuasa ala komunisnya akan menjatuhkan sesiapa yang menentang mereka. Umum mengetahui nepotisme yang berlaku dalam DAPigs Perak.. siapa lagi yang bersaudara ngah dan ngeh..

Ngah dan Ngeh la sebenarnya yang menguasai DAP Perak dan bertindak membuat pelbagai keputusan. Ianya bukanlah sesuatu yang memeranjatkan, kerana DAPigs ini memang terkenal dengan parti nepotisme.. Karpal Singh dan anaknya Gobind Singh Deo.. Lim Kit Siang dengan anaknya Lim Guan Eng... kempinpinan DAP adalah kerajaan dinasti.. yang akan diturunkan turun temurun..

1 ulasan:

JayBosS berkata...

KebiaDAPig, rasa rasanya istilah yg paling sesuai bagi manusia yg hanya mencetuskan racist samaada didalam apatah lagi diluar. BiaDAPig adalah untuk dinasti lim cainis ultra kiasu. Bengong terseNGEH & terngaNGA tu jual kerang busuk kat PASar bolehlah. Kapal sinky pecah boleh liwat & pakar melewat lewatkan perbicaraan.

PASar minggu/malam ikut musim. Musim berkempen/ceramah, menjelmalah PASar malam. Dimana ada ruang disitulah PASar menjual temberang dan membeli tembelang. Kalau tak tahu nak berpolitik, tak payah le nak ikut apa yang UMNO buat. Sehingga kini UMNO dan Melayu tetap berkuasa, 1Malaysia maaa! Sendiri mau ingat looo…(lu ingat 1Malaysia apa yg PR buat sekarang ke?) Bukan satu bini (boleh kongkek bini olang), satu agama (kasi kongsi semua tempat sempayang – Jumaat bikin masjid buat doakan DAPig LGE, ahad buat gereja, kalid samad cakap sama je, Allah jugak!?) Goblok Banget!? Islam Pak Lah Had ada hari. Islam PASar, memang macam pasar! Dahle tersasar, kasar, gasar, dasar kawarij! Hei berapa beSAR la punya temberang!

Alahai kesiannya! PuakA Keluarga Rimba ni! Dah tak ada kerja lain, sikit sikit salah UMNO. Dahlah UMNO = Untuk Memuaskan Nafsu Orang, masih tak puas hati lagi? Tukar aje jadi Parti Keling Racist. Melayu PoKeR mana ada kote.. Hindrag la racist ori tau! Kemana hang nak poiii, bila aljubori masuk sg butloh (nak kena sula dgn buluh runcing.. keh!..keh!) Melayu jadi pencacai lagilah jawabnya!

Kongsi Link Anda