Isnin, Disember 13, 2010

Kenapa Perisik Singapura ada maklumat Anwar meliwat

Kita mengetahui Singapura sangat dekat dengan Malaysia.. peranan Singapura di Asia Tenggara tidak jauh beza peranan Israel di Timur Tengah.

Begitu juga dengan kegiatan perisikan Singapura dan Perisikan Israel yang sentiasa maklumat strategik untuk tujuan tertentu... maklumat ini merupakan senjata merbahaya untuk masa depan negara..

Lihat sahajalah kes Liwat Anwar Ibrahim, rupanya perisik Singapura telah mempunyai maklumat pemimpin Malaysia yang meliwat lebih awal lagi.. tdakkah maklumat ini strategik..

Mengulas mengenai perkara tersebut, Mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad yakin Menteri Mentor Singapura Lee Kuan Yew turut tahu tentang kegiatan Datuk Seri Anwar Ibrahim [sini].

“Ya memang... saya pun fikir dia (Lee) tahu tapi parti politik saja buat tidak tahu,” katanya kepada pemberita selepas menyampaikan syarahan bertajuk “Globalizing Malaysians in 2020” di Universiti Tenaga Nasional.

Kenapa Lee Kuan Yew perlu mengetahui maklumat strategik ini.. tidak lain dan tidak bukan ianya akan menjadi bahan ugutan kepada Anwar agar menjadi budak suruhan Singapura khasnya dan Amerika amnya.

Jika perisik Singapura tahu pastinya perisik Amerika dan seluruh dunia juga mengetahui sifat buruk Anwar..

Cuba bayangkan pemimpin no.1 negara umpama lembu yang diikat lehernya demi mencapai cita-cita barat.. Barat sudah mengetahui kes Anwar ini dan sikap dia yang suka meliwat.. dengan kata lain Barat sedang menggunakan Anwar untuk mencapai cita-cita mereka untuk memusnahkan Islam di negara ini..

Lihat sahalah bagaimana Anwar digunakan untuk merosakkan negara kita.. mereka menyerang ekonomi, sosial, keselmatan dan agama Malaysia melalui Anwar..

Sampai masanya untuk rakyat Malaysia menolak pemimpin yang boleh menjahanamkan masa depan negara.. bayangkan apa yang akan berlaku jika pemimpin kita dikawal oleh Singapura....

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

macam mana kamu boleh bagi nama blog kamu aspirasi bangsa... semua artikel kamu ni lebih banyak menganiaya, memfitnah dan membinasakan rakyat.

dah nak kiamat agaknya ni. kamu ni tak ingat mati ke? dah cukup hebat sangat ke? kita ni insan kerdil je... tak yah lah nak bongkak dan takbur.

Wanredone berkata...

Sdra tanpa nama ...... mana ayat-ayat dlm blog aspirasi bangsa, ".....yang menganiaya memfitnah dan membinasakan rakyat???" Sahlah you ni penyokong Anwar Aljuburi bin Ibrahim sang liwat yang berkarat, lagi tegar! Hoi mahluk tanpa nama, takkan dunia nak kiamat, dengan kata-kata sdra blogger ni! Ni pasti Nik nAJIS punya fatwa!

red berkata...

terok betoi anuwar ni... anuwar perlu bertaubat, bak kata kapal sink

Tanpa Nama berkata...

anwar dah kena suntut dek singapore... bontotgate bermula.

behinder singh

Aspirasi berkata...

Terima kasih kepada semua Pejuang...

Kebenaran pasti teserlah.. Amin

melor45 berkata...

Dulu-dulu semasa DSAI berada didalam UMNO bukan main lagi hampa puji dan pujanya sampai Che Det pun gerun lalu dicipta berbagai fitnah supaya DSAI dibenci dan dinyahkan dalam senario politik MALAYSIA.Tapi apkan daya jati diri DSAI amat tinggi terus melawan dan tetap lawan sehingga 3 orang PM Malaysia sakit kepala,sehingga terpaksa mengupah Syarikat Yahudi untuk memulihkan wajah Malaysia yang tercalar dimata dunia.Itu pasai kerajaan BN terpaksa menggantung keahlian DSAI sebagai MP selama 6 bulan tanpa perbicaraan secara gentlemen ekoran pendedahnya berkaitan APCO.Jika benarlah perilaku DSAI sebagaimana didakwa oleh Che Det,takdak sapa nak berkawan dengan DSAI,apalagi melantiknya sebagai penasihat ekonomi,menjadi pensyarah tamu,menjadi penalist forum-forum internasional.Cuma puak bengong UMNO sahaja yang tidak memperakui perkara-perkara ini,demi mengharap secubit duit dan perhatian daripada pemimpin UMNO yang dah banyak merompak dan menganayai bangsa nya sendiri,walaupun dah 52 tahun merdeka dibawah tabiran UMNO BN kesejahteraan dan pemilikan harta orang Melayu terus merosot.Tanah SimpananMelayu terus mengecil kerana diambil oleh kerajaan BN tanpa menggantikannya,walaupun diganti nilainya semakin merosot.Boleh tanya Dato Sri Ibrahim Saad berapa banyak tanah simpanan Melayu dikawasan Ptg.Pauh yang tergadai menjadi Bandar Baru PERDA dan berapa banyak duit yang masuk ke poketnya serta UMNO P.Pinang.Tok sah dok sembang lah nak bantu melayu.Puak UMNO BN tak akan berjuang jika tak dapat upah.Che Det diakhir-akhir hayatnya sepatutnya lebih banyak beribadat dan menadah kitab atau berzikir,sebab nanti berjuta rakyat MALAYSIA akan berbaris di belakang punggungnya di Padang Masyhar dan kita kena yakin sebenar-benar yakin kita mengikut para pemimpin kita diMasyhar nanti sekiranya kita benar-benar beriman dengan ajaran Islam,semua pemimpin perlu sedar mereka bukan setakat jadi pemimpin didunia nie sahaja.Jika pemimpin kita benar dan beriman dia akan memimpin kita kearah kebenaran begitu lah jika sebaliknya.Oleh itu berhati-hati lah memilih pemimpin.

Tanpa Nama berkata...

benar, dlu che det lihat Anwar adalah pemimpin yg berpotensi besar..tp bila beliau makin kenal dgn Anwar, beliau nmpak keburukan Anwar..che det cantas Anwar sbb dia tahu keburukan Anwar..dia tahu Anwar akan jd perosak negara kita..bukti apa lg yg kita nak..dh terang dpn mata

Kongsi Link Anda