Isnin, Disember 13, 2010

Sekali lagi!!! undurlah Nik Aziz

Pagi tadi dah ada cerita tentang Pok Nik yang yang semakin sering sakit.. tapi tak nak letak jawatan [sini]..

Sedangkan Sultan yang sakit... kerajaan PAS berjaya 'jatuhkan' Sultan yang gering dan digantikan Sultan yanglain.. tapi macam mana dengan PAS Kelantan..

Teringat cerita Firaun yang mahu berkuasa selagi ada hayat.. inilah juga cerita yang sentiasa dimainkan oleh puak-puak PAS ketika zaman Tun Mahathir jadi PM..

Peliknya, puak-puak PAS bila pemimpin mereka mengamalkan perkara yang sama.. nak memegang jawatan hingga akhir hayat, tak pulak mereka tuduh sebagai Firaun... bahkan mereka minta Firaun ini dikekalkan..

Ironinya PAS hanyalah parti hipokrit yang bertopengkan agama demi nafsu amarah mereka.. lihat sahajalah Nik Aziz.. sedangkan Allah dah bagi isyarat supaya letak jawatan.. tapi tak mahu.. mahu menjadi firaun hingga ke akhir hayat...

Sebelum ni Nik Aziz dilaporkan masuk hospital.. kini sekali lagi beliau masuk hospital kerana masalah buah pinggang [klik sini]..

Seorang pemimpin jika dah memerintah lama tetapi masih tak berjaya nak cari pelapis.. mereka ini adalah pemimpin yang gagal.. lihatlah PAS Kelantan sekarang, jikalau isu pelapis ini dah selesai pastinya isu Nik Aziz menjadi Firaun sampai ke akhir hayat mungkin tak kan berlaku.. tapi disebabkan Nik Aziz pemimpin yang tamak dan gilakan jawatan.. beliau lebih rela mati dalam jawatan dari membina generasi pelapis..

Sekali lagi.. berundurlah Nik Aziz.. bertaubatlah.. dah cukup kamu sesatkan orang Islam dengan fatwa yang berasaskan nafsu kamu itu..

2 ulasan:

Hahn berkata...

Nanti malaikat maut undurkan dia. Tua sia sia.... sebab tu umur panjang.

Tanpa Nama berkata...

Cukup cukup lah tu umur tidak mengizinkan Nik aziz terus berkerja semua sudah sakit semua sudah kendur otak sudah tidak bolih berfikir laju allah telah memberi lampu kuning dan amaran supaya bertaubat malaikat maut tunggu arahan saja dari allah untuk menghampiri Nik Aziz dari itu bertaubat lah sebelum terlambat kesempatan ini patut Nik aziz bertaubat jangan fikirkan jawatan dan harta.

Kongsi Link Anda