Popular Today

Isnin, Disember 13, 2010

Sedap woo!!! : jawapan kepada Peguam Anwar


Mana boleh tahan.. itu punggung bulat...getah.. baik punyer!!!

Inilah jawapannya.. mudahkan..

Bila seseorang dah ketagih.. susah nak tinggalkan sesuatu perbuatan walaupun perkara terkutuk..

Ianya jawapan kepada Peguam Anwar [sini] yang berkata "Siapakah yang berfikiran waras, akan dengan sengaja memasuki perangkap jika dia sudah tahu mengenainya?"

"Ini sama sekali tidak logik dan benar-benar tak masuk akal," kata Sankara Nair.. sambil menafikan laporan Wikileaks yang tuduhan liwat terhadapnya adalah satu perangkap oleh musuh politiknya.

Bila ketagih ni.. susah nak cakap.. apatah lagi kalau ada peluang... mana tahan wooo!!! sedap!!!

Hakikatnya tuduhan Anwar ini bukanlah satu perangkap politik.. tapi memang dah jenis mamat ni suka jalan belakang...tak payah dah nak buat perangkap!!!..

Sekarang ni Anwar mengerah belaci-balacinya menafikan dakwaan wikileaks.. daripada timbalan Presidennya sampai ke prebetnya.. semuanya cuba menafikan..

Sekarang balaci-balaci upahan Anwar tuduh Singapura buat konspirasi... entah apa kena-mengena pulak nak buat konspirasi terhadap Anwar.. bukannya Anwar nak jadi PM Singapura...

Cuma yang pastinya bila Anwar jadi PM Malaysia nanti beliau akan jadi lembu yang ditarik Singapura.. kerana beliau ada masalah peribadi.. macam Bill Clinton dengan Monica..

Tapi bezanya Anwar dengan Clinton.. kita faham memang naluri lelaki sukakan perempuan.. tapi nafsu Anwar ni songsang.. dia lebih suka lelaki daripada perempuan.. jadi pantang nampak lelaki yang jambu sikit.

Kalau dahulu.. ANwar boleh tuduh kerajaan buat konspirasi.. tapi kalau dah satu dunia tahu perangai Anwar yang suka main jubur.. takkanlah satu dunia salah dan Anwar sorang yang betul.. Anwar mungkin boleh tipu sorang atau dua.. tapi takkanlah ANwar boleh tipu semua orang..

Mungkin kali ini ANwar pening sikit sebab tak boleh buat skrip sama iaitu menuduh media BN yang sengaja mainkan isu ini.. tapi kali ini bukanlah media BN yang mainkan.. takkan nak tuduh BN bayar media luar negara ini...

Cukuplah Anwar.. taubatlah.. pergilah ke Mekah.. buat haji.. cukuplah pusing satu dunia.. bila nak ke Mekah pulak.. takkan cakap tak de masa.. habis ceramah banyak pulak masanya...

2 ulasan:

blogenstarz berkata...

Salam
Ganas bro.
Kalau lagi ganas,lagi baik !



Linkkan i bro

http://blogenstarz.blogspot.com

usssooong!!! berkata...

Temasek pun adakala rimas dgn bang non karena gunakan temasek sbg platform hentam Putrawaya. Imej kena jaga jugak wpun kadang kadang tak ngam.

Wikitirih ni seolah olah mudahkan Temasek

Kongsi Link Anda