Isnin, November 29, 2010

MB gagap perlekeh titah Sultan Selangor

Menghina ada, perlekeh pun ada...

Titah Sultan Selangor mengenai ada pihak tertentu mahu hapuskan hak melayu dan persoalkan kuasa Sultan [sini] dihina dan diperlekeh MB PKR gagap ni... memang perangai komunis [sini]...

Susah bila sikitol tak nak mengaku dirinya sebagai sikitol...

Ini pendekatan bodoh , tapi cuba perbodohkan orang lain.. yang dia anggap semuanya bodoh macam dia jugak...

Situasinya macm nilah.. ada sorang tu nama mamat.. si mamat ni dah pergi ke satu kawasan kebun dan merosakkan tanaman... tuan kebun pula tenagh cari siapa yang rosakkan tanamannya.. tapi mamat ni dengan selamba tuduh pulak orang lain yang rosakkan tanaman dalam kawasan tu dengan selamba...

Inilah kiasnya.. ada parti tu namanya PKR.. PKR dah sebut dalam konvesnyennya baru-baru ni nak hapuskan ketuanan Melayu.. tapi bila orang lain tegur.. si mamat PKR ni kata orang lain pula nak hapuskan hak Melayu...

Kan stupid bastard!!! ingat semua orang bodoh macam dia...

PKR ni tak habis-habis dan membodhkan orang.. terkini MB PKR Selangor, Khalid Gagap memberi peringatan kepada Raja-Raja Melayu supaya berhati-hati dengan "Si Kitoll" yang dikhuatiri akan kembali mempergunakan institusi berkenaan demi kepentingan politik.

Dia bagi contoh satu aspek sejarah.. tapi aspek lain dia tak amik.. aspek si Nizar kata sembah derhaka, si mangkuk ayun DAP dan Pakatan jadi macam monyet perlekehkan Sultan Perak semasa sidang DUN, penyokong Pakatan menghalang kereta tuanku Sultan Perak ketika nak pergi sidang DUN, si karpal nak saman Sultan.. tu tak masuk penyokong2 mereka yang keluarkan kata makian dan cacian terhadap sultan Melayu...

Baru-baru ni, Presiden Tunggul dengan selamba cakap nak hapuskan ketuanan Melayu.. siapa pula yang janji nak bagi kuasa TPM kepada Kit Siang kalau bukan ALjuburi...

buta ke apa.. si MB gagap ni... takkan sampai terdesak sangat nak perbodohkan rakyat Malaysia...

Orang Melayu tahu sebenarnya sikitol ialah PKR dan aljuburi.. yang menjadi ajen dan boneka DAP demi nak dapatkan jawatan PM... inilah pengkhianat sebenar... jika si kitol membawa masuk Portugis untuk menawan Melaka... si kitol moden ni bawa DAP untuk tawan Putrajaya...

Kesannya apa.. kesannya jika zaman portugis dahulu Melaka dijajah, kini kesannya pun sama juga.. Malaysia akan dijajah oleh DAP.. lihat bagaimana Singapura.. Melayu disingkirkan oleh PAP iaitu abang saudara DAP...

Mana maruah Melayu.. PKR ialah alibaba moden, ajen Yahudi dan boneka DAP.. kali ini mereka jaja kuasa Melayu, hak Melayu untuk dihapuskan....

3 ulasan:

PAShiT berkata...

salam,

PKR = PAS = DAP = PAP = ISRAEL

satu formula yg mudah tapi tepat.

Wassallam


PAShiT

Tanpa Nama berkata...

Salam disambut

UMNO +MCA +MIC /BN dacing = APCO/ISRAEL kencing

1formula 1Malaysia yg mudah tapi seimbang.



(sekadar satu fomula tiruan tiada kena mengena sama ada kepada yang hidup atau yang telah meninggal)

-semoga tiada waris yang tersinggung dan mencolok mata-


bnpelesit versi parasit

PAShiT berkata...

salam kembali,

saya rasa formula saya lebih tepat dari awak,cuma malu nak mengaku aje....

PAS = DAP = tidur sebantal siap main sekali

DAP = PAP = adik beradik kandung haram jadah

PAP = ISRAEL = Israel ada penasihat tentera di Singapura

Jadi kalau Singapura nak jahanamkan org Islam di Malaysia,maka inilah jalannya,hanya pencacai taksub PAS yg bodoh dan dungu tak sedar2 lagi.

hahaha lantaklah penjual agama demi politik

Wassallam


PAShiT

Kongsi Link Anda