Popular Today

Isnin, November 29, 2010

Video Panas!!! untuk tatapan penyokong pembangkang sahaja






Sebelum ini, cadangan mewujudkan Hub Hiburan Malam oleh kerajaan Barisan Nasional dibantah habis-habisan oleh pengikut-pengikut Pakatan Rakyat khususnya PAS. Mereka beralasan bahawa hiburan malam akan menambahkan maksiat didalam negara dan juga meningkatkan gejala sosial dikalangan generasi muda.

Yang paling lantang menghentam pihak kerajaan tentunya kerajaan Khalifah Lim di P.Pinang. Sebab itulah kebanyakan pengikut PAS amat menyanjungi Lim GE yang dikatakan memerintah negeri seperti Khalifah Agung Islam, Umar Al-Khattab r.a.

Tapi tahukah anda bahawa Lim Guan Eng hanya pandai berlakon bagi menipu umat Islam di negara ini dengan imej Khalifah Umar nya. Tahun lepas sahaja sebanyak 96 lesen premis rumah urut dan 1,376 lesen hiburan awam diluluskan di seluruh Pulau Pinang.

Realitinya, dibawah pentadbiran Lim Guan Eng kini, P.Pinang sudah menjadi setanding dengan Thailand didalam bab hiburan malamnya. Tak percaya?? Lihatlah sendiri video dibawah yang dirakamkan di Mois Bristro P.Pinang.


p/s: Mana exco agama Malik Kassim, Salleh Man dan juga Mujahid Rawa...Tolong komen sikit....


Sumber : media permatang pauh

2 ulasan:

eM JaY... berkata...

mereka sekarang lebih bersifat menepuk air di dalam dulang.akhirnya terkena muka sendiri.apa ingat di sini,kelantan tadak semua tuh.kononnya kepimpinan ulamak,tapi lebih bersifat bohong semata-mata.meh sini ambo tunjuk,apa yang ada d kelantan negeri tadahan wahyu.teruk lagi brooO..!!!

matjeng berkata...

Takpalaa...untuk orang kafir..Melayu jangan pergi"kata kuncu2 PAS!" tak salah. Itu cara hiburan puak kafir!

Kalau kerajaan BN, bukan main dihentam..kena geng PR, takpo..takpo!

Kongsi Link Anda