Khamis, April 07, 2011

Anwar mula terkencing dalam seluar!!


Ku ingatkan dia ini berani orangnya.. tapi rupanya bacul... penakut rupanya..

Si gila seks ini nampaknya sudah mula terkencing dalam seluar.. sekali Anwar mahu larikan diri dari perbicaraan kes Video Seks beliau..

Anwar sukar terima hakikat bahawa suruhanjaya siasatan diraja akan menyiasat kes Video Seks beliau.. macam biasa, anwar bertindak macam pondan bila mengalihkan isu diri beliau [klik sini]..

Beliau mempersoalkan sepatutnya isu lain patut diselesaikan dahulu.. seperti Teoh Beng Hock dan Attantuya.. tapi lihat sahajalah dalam kes liwat beliau.. bagaimana sesuatu boleh selesai dengan segera kalau ada orang seperti Anwar yang sering menangguhkan perbicaraan... lihat sahaja kes Teoh beng Hock.. berapa ramai pemimpin Pakatan yang senagaja mempolitikkan kes ini sehingga berlaku kelewatan..

Tapi seingat dalam pemikiran rakyat Malaysia banyak kes sebelum ini Anwar tidak pula sebut untuk selesaikan kes lain terdahulu.. tapi apabila melibatkan diri beliau, beliau mahu kes lain pulak didahulukan...

Inilah manusia durjana dan bersikap banjingan dan hipokrit ANwar Si Gila Seks!!!

Kes pemimpin melakukan aksi seks dengan pelacur adalah kes besar.. apatah lagi ianya melibatkan kes pemimpin negara yang konon berlagak baik di depan rakyat.. tapi sebenarnya hanya berlakon baik di depan rakyat semata-mata..

Sudah sampai masanya rakyat menghakimi siapa ANwar sebenarnya .. iaitu kaki liwat.. seorang gila seks.. pantang nampak lobang!!!

Syabas dah tahniah para blogger pembela agama bangsa dan negara seperti papagomo, Gerakan Anti PKR, Pisau, Parpukari dan semua sekali yang berani mendedahkan videos seks Anwar.. walaupun terpaksa menerima kesukaran keranan mendedahkan keebenaran salah laku pemimpin pembangkang yang keji dan tidak bermoral..

Pembangkang nampaknya dah mula goyah.. mereka telah nampak kebekesanan blogger jalanan ini dalam mendedahkan kepalsuan mereka...

Ayuh.. terus dedahkan kekejian dan kebanjingan Pakatan Rakyat.. Rakyat mesti didedahkan kebenaran wajah sebenar pemimpin Pakatan.. topeng mereka harus direntap dan dimusnahkan!!!

Biar ANwar terus terkencing dalam seluar.. suara rakyat suara Azimat!!!



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apabila saya membuat perbandingan, rupanya tak sama, seorang hidung pendek serta hujung menghala ke atas dan seorang lagi hidung panjang serta menghala ke bawah.seorang pipi berisi dan seorang lagi pipi kurang berisi

Tanpa Nama berkata...

pemimpin semua tipu ko..sama le tambi pun...dey kena tipu ko padan muko...

Tanpa Nama berkata...

Video baru 1 minit 47 saat... Nanti kita tunggu lagi 20 minit aksi dalam tu... Aku tak nak masuk campur lagi...

Mungkin puak2 Pakatan Haprak bole cam telur al-Juburi.... Telur boss kamu2, kan?

Kongsi Link Anda