Popular Today

Khamis, April 07, 2011

Che Gu Bard yang dungu

Adakah ini standard pemimpin PKR.. kalau cakap mesti tiada bukti.. cakap je lebih...

Si mamat ni buat cerita murahan.. macamlah rakyat ni bodoh sangat.. mamat ni cakap “Ketika kempen pilihan raya umum 2008 juga pasukan kempen saya telah didekati dengan orang tidak dikenali dipercayai orang Umno yang memberikan video lucah, yang kononnya Khairy Jamaluddin, tanpa pengetahuan saya ada video ini telah tersebar, namun sebaik sahaja saya mengetahuinya saya telah mengarahkan semua dikutip dan dibakar,”.

Biasalah PKR kononnya nak tunjuk baik... atau dengan kata lain PKR dah kehabisan isu.. sedangkan siapa dahulu yang keluarkan gambar Najib dengan Altantuya.. hebat super impose yang dibuat balaci Pakatan..

Sekarang disebabkan PKR dah gagal pertahankan salah laku moral kepimpinan mereka.. mereka pula menuduh UMNO yang mengamalkan politik keji.. piiiiiirah!!!

Tak payahlah nak berlakun wahai PKR.. rakyat percaya jika PKR miliki gambar sebagaimana yang didakwa pemimpin PKR nesacaya dah keluar di akhbar.. tapi setakat ni rakyat dapat tengok siri pembohongan demi pmbohongan pembangkang.

Sudahlah.. janganlah Pakatan nak perbodohkan rakyat lagi...  

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Geng dia semua pelakon, termasuk pelakon porno.

Tanpa Nama berkata...

ni pelakon namenye bardigolllllll....

Tanpa Nama berkata...

rupa pon macam iras2 keldai..

Kongsi Link Anda