Popular Today

Jumaat, November 11, 2011

Biadap!!!! Aziz Barua sekali lagi pertikaikan Sultan Selangor

Aziz bari terus biadap dan Pertikaikan Sultan Selangor (klik sini)..

Ianya berkaitan titah Sultan Selangor untuk perluaskan kuasa dalam mengawal hal Ehwal Islam..

Aziz Barua kata, Sultan Selangor mungkin telah melangkaui batas kuasa baginda dengan menitahkan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) meluluskan Rang Undang-Undang pada bulan Julai, ..

Aziz Barua ialah contoh pemikiran Penyokong Pembangkang yang ekstrimis.. Jika pandangan berkaitan dengan Melayu, Islam dan Istana... Apatah lagi kalau kenyataan yang tidak menyebelahi Pakatan Rasis pastinya beliaulah akan menhadi hero untuk pertikaikannya..

Sedangkan apa yang rakyat lihat.. Apa yang Sultan mahu lakukan adalah untuk menjadikan Maruah dan Syarriah Islam terus terbela di Selangor..

Apatah lagi PAS dilihat gagal perjuangkan Islam di Selangor.. Dap pula yang berkuasa dengan arak bebas dijual merata-rata walaupun di kawasan majoriti Islam dan terkini adalah usaha pihak tertentu untuk murtadkan umat Islam di Damansara..

Adalah wajar sebagai ketua Agama untuk rasa bimbang.. Dan menggunakan segala kuasa yang ada untuk pertahankan Islam.. Adakah salah tindakan Sultan Selngor..

Kenapa tidakan ini ditakuti oleh profesor barua dan pemimpin Pakatan.. Kenapa mereka perlu pertikaikan..

Hakikatnya mereka ni semua adalah boneka DAPig yag tidak mahu Islam dan Melayu kukuh.. Jika Melayu dan Islam lemah mereka boleh terus pergunakan Melayu...

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda