Popular Today

Sabtu, Februari 11, 2012

Part 5 : Isu sebenar serangan di KFC : DAP dan Racis tidak dapat dipisahkan

Oleh : MIM

Kenyataan Danny Ng, pelanggan Cina yang membuat kenyataan akhbar menafikan beliau kurang ajar dan mencarut semakin tidak dipercayai apabila semakin ramai yang tampil memberi komen dan pendedahan!


Dan sekarang, seorang lagi tampil memberi kenyataan dan disiarkan oleh portal MalaysiaKini! Lelaki itu ialah Jess6366, administrator you tube yang load video kontroversi tersebut.

Tiada gambar Jess6366 disiarkan oleh MalaysiaKini mungkin di atas sebab-sebab keselamatan.

Tetapi yang kantoinya ialah Jess6366 telah memecah tembelang sendiri dengan mengatakan bahawa Danny Ng, pelanggan Cina itu memang marah dan meninggikan suara!

Di antara kenyataan Jess6366 :


Kenyataan mamat Jess itu ternyata berlainan dengan sinopsis video yang diload oleh beliau!

Lihat di bawah :


Persoalannya ialah jika Jess6366 telah mengubah dan menyembunyikan senario sebenarnya di dalam sinopsis you tube, apakah kita boleh mempercayai kata-kata anonymous tersebut?

Apakah dengan hanya menyiarkan sekerat video sahaja, MalaysiaKini jadikan kenyataan anonymois itu sebagai laporan berita?

Kita tidak percaya dengan Jess6366 yang kelentong kononnya pelanggan Cina itu hanya sekadar 'request' mahu bercakap dengan pihak pengurusan tetapi sebenarnya beliau marah.

Dan apakah motif MalaysiaKini mengeluarkan kenyataan orang yang mungkin dipanggil polis untuk membantu siasatan?

Apa pun, kita perlu ingat, Anwar Ibrahim menyokong negara Israel dan dua pemimpin PKR Selangor didakwa terlibat di dalam skandal pasir!!




2 ulasan:

Admin berkata...

Salam,

Artikel tulisan sendiri ke?

Aspirasi berkata...

Tidak tuan.. Minta maaf tuan punya ni.. Boleh saya sebarkan...

Kongsi Link Anda