Sabtu, Mac 22, 2014

Berita yang tidak akan dikeluarkan oleh media pembangkang!!


Semalam, anwar bertegang urat mengatakan yang dia tidak bersalah, dia di fitnah dan ini semua konspirasi jahat UMNO/BN untuk menjatuhkan dia, tapi malangnya, apa yang dinafikan oleh anwar itu seolah-olah mengiakan perbuatannya...

Anwar nampak sedikit frust semalam, apa bila hadi awang dan beberapa pimpinan pas terutama dari sayap dewan ulama tidak hadir, malah jangkaan awal mereka mat sabu juga akan hadir, tapi sampai selesai ceramah, kelibat mat sabu tak kelihatan, yang ada hanyalah husam musa, tuan ibrahim tuan man, khalid samad, nizar jamaludin dan ketua pemuda pas suhaizan kaiat...

Pada aku apa standart anwar sebagai ketua pembangkang bila presiden dan timbalan presiden parti kedua terbesar orang melayu tak hadir, bagi pihak dap pulak, gobin singh mewakili karpal singh, kit siang dan guan eng...

Antara yang hadir semalam...



Kesian aku tengok geng-geng royalti nie, terjerit-jerit mintak duit minyak, padahal dalam manifesto pembangkang tak di sebut pun "kalau pakatan menang, royalti minyak akan diberi kepada negeri kelantan"

PM stop lying...? Anwar is fucking liar...





Rilek je, husam dan tuan ibrahim bersembang masa guan eng terjerit-jerit berceramah, depa berdua langsung tak ambik pot dengan apa guan eng ceramahkan, ada ketika depa berdua siap boleh gelak-gelak lagi...

Ceramah wan azizah macam biasa dengan cerita sedihnya...


Wajah-wajah anwar...





Crowd di penghujung ceramah...

Kemudian korang bandingkan pulak dengan gambar ini...

Orang yang di tomah oleh semua pemimpin pembangkang di stadium kajang, sedang duduk bersila bersama-sama umat Islam yang lain berselawat keatas junjugan besar Nabi Muhammad SAW...




Walaupun barua anwar kata yang datang ke stadium kajang lebih ramai berbanding yang hadir ke selawat perdana, tapi pada aku crowd macam nie memang membanggakan, biasalah, aktiviti keagamaan nie orang liat sikit nak datang, tapi kalau progaram fitnah memfitnah dan adu domba orang ramai nak dengar pasal seronok...
Foto selawat perdana, ehsan bernama dan fb jamawi jaafar.

Sumber : DET

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Da sampai kasa nya DAP KOMINS dan barua2 nya PKR/PAS di kuburkan.

Melayu/ Bumi mesti bersatu dan Teguh hancurkan anasir2 Agama Islam dan Bangsa Melayu/Bumi!!!

Tanpa Nama berkata...

Tgk gambar anuwar n d'geng dah mcm rancangan maharaja lawak...politaik byk sgt

Tanpa Nama berkata...

datang di jemput,dibayar dengan datang x dijemput x dibayar kan lain

Tanpa Nama berkata...

Aku doakan Najib dan Rosmah istiqomah dengan program macam tu...tak payah lah pergi konsert macam gangnam stlye dulu...UMNO dah boleh ganti PAS dlm menganjur dan mengamalkan cara hidup Islam sebenar...Bertaubat, hentikan semua kerja mungkar dan bertindaklah segera sebelum terlambat.

Kongsi Link Anda