Popular Today

Sabtu, Mac 29, 2014

Dendam musa hitam terhadap Mahathir..



1. Kita digemparkan satu berita dimana Musa Hitam menuduh Tun M berada di Malaysia sewaktu berlakunya kejadian Mamali 19 November 1985.

2. Selepas hampir 30 tahun.....

Musa Hitam dedahkan Matathir berada di Malaysia bukannya berada di China seperti yang dilaporkan dalam media dalam insiden MEMALI pada 19 nov 1985 yang mengorbankan 14 nyawa.

Musa dedahkan dalam Forum Diskusi Politik Malaysia : Dulu dan Sekarang anjuran Kerajaan Kelantan kelmarin dan moderatornya Prof Datuk Dr Mohamamad Agus Yusof..


2. Menurut Musa Hitam, Tun Mahathir tidak berada di China, tetapi berada di Malaysia bukan setakat hari pertama kejadian sahaja, malah hingga hari ke empat. 

Anda boleh baca disini laporan daripada portal pembangkang

3. Malang sekali, PMO ucapan Tun M pada 22.11.1985 di Qing Hua University Beijing membuktikan Tun M berada Di China. Malah dalam buku " Five Principles of Chinese Policies" menunjukkan bahawa Tun M sememangnya di China pada 20 - 28 November 1985

4. Kegilaan apakah yg melanda Musa Hitam bekas Timbalan Perdana Menteri dan juga Menteri Dalam Negeri ketika itu, sanggup menuduh Tun Mahathir sedemikian rupa?

5. Ini adalah kertas putih yang ditandatangan sendiri oleh Musa Hitam dan dibentangkan di Parlimen tanpa sebarang bantahan dari PAS.

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda