Isnin, April 07, 2014

Pemandu treler Perodua maut dirempuh pemandu Alza yang memandu sambil main handphone


Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un.

Bandar Baru Uda, Johor Bahru - Seorang pemandu treler Perodua yang membawa muatan kereta baru maut dirempuh dari belakang oleh sebuah kenderaan Perodua Alza.

Dalam kejadian yang berlaku pada tengah hari tadi, mangsa pada ketika itu sedang membuka tali nak mengeluarkan kereta Perodua Myvi dari treler yang dipandunya dirempuh dengan kuat oleh kereta Perodua Alza yang dipandu oleh seorang lelaki muda cina yang dipercayai memandu sambil bermain dengan telefon pintarnya.

Mangsa maut serta merta di tempat kejadian. Pemandu Perodua Alza didapati cuba melarikan diri setelah kejadian tersebut, namun gagal apabila tayar kereta yang dipandunya itu tersangkut pada besi bahagian belakang treler.

Setelah percubaan demi percubaan, pemandu kereta tersebut akhirnya berlari keluar dari keretanya dan lari ke Bank Islam berdekatan dan dikejar oleh orang awam.

Lelaki itu berjaya ditangkap tetapi dia mengaku tidak bersalah dengan alasan dia sedang berjoging dan dia tiada kena mengena dengan kejadian itu katanya.




Pemandu Kereta Perodua Alza berbaju ungu

Al-Fatihah...

Sumber- My Media Hub | kredit foto Daily Traffic Report

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku dah beberapa kali kena kes macam ni kat klang , kita hon dia pasal bawak kereta ke kiri ke kanan ,nak potong pun susah ,last last dia bagi kita isyarat lucah, kepada polis polis tolonglah buat sesuatu yang membanggakan orangramai ,tolong,,,,,lah,tolong,,,,,lah , tolong,,,, lah ,tolong,,,,,lah ,tolong ,,,,lah

Kongsi Link Anda