Jumaat, Mei 16, 2014

Sukarnya menjadi artis di Malaysia..


Belum reda dengan isu pakai skirt pendek, Fauziah Gous kembali dengan aksi terkangkang untuk tatapan peminat beliau..

Gambar tersebut dimuat naik dalam laman instagramnya sendiri dan dikongsi dengan ribuan peminatnya..

Tak tahulah apa yang best sangat dengan gambar terkangkang tersebut.. Mungkin ianya sekadar seni, atau sekadar nak cari publisiti..


Namun sebagai wanita melayu yang diajar tentang kesopanan, tak wajar rasanya Fauziah Gous bergambar macam tu.. Nampak kasar sangat pulak bila tengok anak dara melayu terkangkang macam tu kan..

Nak bergambar tu boleh saja.. Banyak lagi pose lain boleh digayakan.. Tak bermakna terkangkang macam tu orang akan suka.. Tak pasal-pasal kena kutuk dalam laman sosial nanti.. ~UtaraNews.com

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Anak dara? Kan dia da kawin.

Jebon Tua berkata...

Dah kawin ler. Dah kena seriok dgn laki dia lama dah. Melepas aku nak pampam kelapa gading dia.

Kongsi Link Anda