Popular Today

Isnin, Mac 22, 2010

Edisi Aljuburi cabut ke London!!! : Dari 916 ke 'neraka'!!

Ingat hebat sangat..APapasal Aljuburi lari ke London... inilah buktinya ANUwar ALjuburi takut kepada kebenaran.. hanya orang yang salah sahaja akan lari!!!

Dahlah lari ke London 'menceceh'lah pulak supaya kes liwat digugurkan.. ANUwar tidak percaya ke kepada sistem keadilan!!!..

Mahkamah ialah keadilan yang sebenar.... bukannya setakat nama Parti Keadilan yang korup!!.. mahkamah meneliti sesuatu dakwaan berdasarkan bukti dan bukan dakwaan kosong dan fitnah!!!

Hanya orang salah sahaja takut dibicarakan dan lari dari keadilan yang hakiki!!

Memang betul ANuwar menipu rakyat mengenai 916, tipu mengenai MP BN yang mahu melompat, menggunakan nama ATM dan YDP Agong!!!

Mujurlah ALlah masih selamatkan Malaysiam selamatkan Islam dan selamatkan bangsa Melayu dari pengkhianat ini.. Mereka merancang tapi perancangan Allah lebih menyeluruh!!!..

Wahai ANUwar ingatlah dan takutlah Allah SWT!!!! dengan manusia kamu boleh berbohong dan berlakon, tetapi Allah Maha Mengetahui semuanya!!!..

Syabas Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan, Selangor dan Johor kerana membuat laporan polis bagi mendesak supaya siasatan dibuat terhadap dakwaan yang Anwar menjaja nama Yang di-Pertuan Agong kononnya memperkenankan beliau sebagai Perdana Menteri keenam jika rancangan membentuk kerajaan 16 September menjadi kenyataan. [rujuk sini]

Penggunaan nama YDP Agong merupakan pembohongan yang tidak boleh dimaafkan!!! Sebagai rakyat Malaysia Institusi di Raja ialah Institusi yang patut dihormati dan bukannya untuk dipermainkan.. inilah payung rakyat Malaysia amnya dan bangsa Melayu dan umat Islam khasnya!!!

Wahai ANuwar banyak dah tembelang ko telah didedah!!!. Mana mau lari lagi wahai Aljuburi!!!.. tunggulah saat nak di campakkan ke 'neraka'!!

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda