Popular Today

Isnin, Mac 22, 2010

Kerajaan didesak tubuh Suruhanjaya Diraja siasat ANuwar


Setelah 10 laporan polis terhadap ANuwar Aljuburi kerana mengheret YDP Agong dalam tragedi 16 September 2008.. Kini seorang lagi MP mencadangkan agar suruhanjaya diraja dibentuk bagi menyiasat tindak-tanduk ANuwar Alkjuburi yang mengancam keselamatan negara atau membuka kertas putih berhubung perkara itu.

Rasional diatas adalah berasas bahawa tindak tanduk ANuwar selama ini memang mengamcam keselamatan negara.. nafsu binatang ALjuburi tidak mengenal batasan Agama, Bangsa dan negara, apa yang penting adalah untuk memenuhi perut politik Anuwar Aljuburi dan kroni mereka.

Tindakan Aljuburi mengaitkan nama YDP Agong, Ketua Turus Tentera, kemudian Apco, mempergunakan tokoh agama iaitu Yusuf al-Qaradawi dan surat serta risalah yang ditandatangani oleh Ahli Parlimen Machang.. ialah suatu tindakan yang bertentangan dengan semangat demokrasi..

Namun apa yang lebih penting ialah bagi memastikan rakyat tidak terus ditipu oleh ANUwar alJuburi dan pencacainya..

Rakyat kini diasak pemikirannya dengan penipuan dan pemalsuan dari Pakatan Aljuburi.. jika perkara ini tidak dibendung, maka rakyat akan rosak, perlembagaan negara tidak lagi dihormati, Bangsa Melayu dihina, Islam diperdagangkan dan Negara didedah dengan ancaman luar.

Penubuhan Suruhanjaya Diraja adalah wajar bagi menjalankan Inques secara terperinci mengenai ancaman ANuwar terhadap keselamatan negara!!

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda