Popular Today

Ahad, Mac 21, 2010

Pelacur agama lebih dahsyat

Nampaknya pendedahan zahrain menyebabkan Pakatan AlJUBURI panas punggung. Pemimpin pakatan sudah panas telinga apabila kebenaran telah diserlahkan dan pekong pembangkang telah di dedahkan.

Mahfuz hari ini melabelkan mereka yang keluar dan mengkritik Pakatan AlJUBURI sebagai Pelacur politik. Tapi Mahfuz sebenarnya sindir ANuwar kerana lari takut berhadapan dengan kebenaran dan AlHak!!..

Siapa yang lebih dahsyat pelacur politik atau pelacur agama...

Adakah jika Zahrain mendedahkan kebenaran dan tembelang Pakatan AlJUBURI dianggap sebagai Pelacur Politik.. Bagaimana pas yang menjual agama dan merosakan akidah umat Islam.. Tidakkah ini pelacur agama. Mereka inilah yang merosakkan pemikiran masyarakat rakyat sebenarnya.. menyebabkan umat Islam berpecah belah dengan fatwa karut marut mereka.. menyebabkan suami Isteri bercerai dan adik beradik bergaduh!!!

PAS cerminlah diri, siapa yang benarkan kalimah Allah digunakan oleh kristian.. Sedangkan umat Islam telah gunakan Kalimah Allah di Tanah Melayu berdekad lamanya. isu ayat Quran dibaca oleh bukan Islam, Isu fatwa sesat Nik Aziz dan sebagainya..

Itulah politik pelacur agama.. PAS!!!..

Jika PAS sayang sangat ANuwar Ibrahim, Jawablah dakwaan zahrain, ini tidak.. Bila orang bercakap ANUwar AlJUBURI dan pemimpin Pakatan Rosak keluar dari dewan rakyat.. Jika tidak betul nafikanlah.. dijawab pun tidak.!!

Dahlah tak jawab, lari ke London pulak... Inilah pelacur politik yang sebenarnya.. tidak bertanggungjawab... Mahfuz sebenarnya sindir ANuwar kerana lari takut berhadapan dengam kebenaran dan AlHak!!..

Nukilan Aspirasi

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda