Popular Today

Selasa, Mac 23, 2010

MP Kalabakan tak payahlah nak melenting!!!

"Apa yang boleh dikatakan di sini, Zahrain nampaknya sudah gemuk apabila sudah menjadi Ahli Bebas.Saya nak beritahu Zahrain, jangan dengar cerita orang buat masyarakat di tempat saya keliru dan saya mahu tanya kenapa sudah dua kali 16 September, baru kali ini buat keputusan. Tarikh tersebut sudah menjadi sejarah kenapa sekarang baru dipersoalkan,"


Itu kata Ahli Parlimen Kalabakan Datuk Ghafur Salleh tentang dakwaan Zahrain mengenai peristiwa 16 September!!

"Minta maaf untuk apa? Saya hanya cerita apa yang Anwar cerita pada saya. Menurut Anwar, Kalabakan (Abdul Ghapur) antara nama yang disebut yang akan melompat.

"Niat saya hanya untuk cerita pada orang, kekecewaan saya pada parti (PKR) dan kenapa saya keluar parti, itu sahaja. Tiada niat untuk memperkecilkan beliau,"

Ini pula kata Zahrain ketika mengulas kenyataan MP Kelabakan..

Isu??... tak de isu sebenarnya besar pun... Zahrain hanya sampaikan apa yang Anwar kata, itulah 8 nama yang ANwar sebut padanya.. jadi tak payahlah nak melenting sangat..
Kalau tiada jemputan ANwar katakan tiada.. jadi ceritalah balik kepada rakyat Kalabakan yang sebenarnya...

1 ulasan:

jitu berkata...

entah aperla mp nie...nak melompat tak tentu pasal...dia ckp kononnya...ko nie tak paham bahasa melayu ka??ko bali pi belajar lagi lagi bagus la

Kongsi Link Anda