Popular Today

Khamis, Mac 25, 2010

Si bacul Lim Guan Eng!!!


Waris PAP Singapura, dan ANak kepada Lim Kit Siang.. iaitu Lim Guan Eng atau LGE menyebut di dalam Dewan Rakyat semalam bahawa Utusan Malaysia merupakan sebuah akhbar yang rasis..

Namun yang menarik beliau hanya berani menyebut perkara di atas hanya di dalam sidang Dewan Rakyat.. apa maknanya?.. apakah tujuannya beliau menyebut dan mendakwa bahawa akhbar Utusan Malaysia sebuah akhbar rasis di dalam dewan yang mulia tersebut?

Tidak lain dan tidak bukan kerana LGE adalah seorang yang bacul kerana mengetahui jika beliau menyebut di sidang Dewan Rakyat maka beliau tidak boleh di saman kerana ia kebal daripada perundangan negara.

Apa yang ditulis oleh Utusan sekali-kali tidak pernah melampaui Perlembagaan Negara.. bahkan tindakan Utusan mempertahankan Hak Melayu, Raja-raja Melayu dan Islam semuanya sebagaimana termaktib dalam perlembagaan negara!!!

Ini membuktikan bahawa LGE seorang yang bacul.. jika beliau berani buatlah kenyataan di luar sidang dewan Rakyat!!!.. apakah beliau takut di saman.. atau beliau mengetahui dakwaan beliau hanyalah pembohongan semata-mata...

Sebenarnya LGE lah yang mengamalkan perkauman.. berusaha untuk menghapuskan hak keistimewaan Melayu, Raja Melayu dan Islam.. Beliau hanya memperjuangkan nasib Cina itupun yang pro kepada DAP.. berapa banyak peniaga Melayu di Pulau Pinang dipinggirkan.. kedai mereka dirobohkan.. semua ini atas dasar sikap cauvanis DAP!!!

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda