Popular Today

Sabtu, April 24, 2010

ABZ - Asal bukan Zaid.. sebarkan!!!

Aku diberitahu rakan aku balik dari Hulu Selangor... biasalah nak menyibuk je diaorang ini... dia bercerita tengatng kebanyakan suara orang Melayu dan India banyak menyebut di kawasan Hulu Selangor.. ABZ?..

Apa dia ABZ... terpinga-pinga aku dibuatnya... Asal bukan Zaid... aku mula faham.. ooooooooooooo...

Aku mula faham mereka menolak Zaid.. mereka katakan kalau calon Melayu lain Ok.. tapi Zaid ini dah tahap rosak dah.. katak mabuk todi.. kaki lumba kuda .. nak saman hudud... sokongan IFC.. dan banyak lagi lagi..

Dengan kata lain kalau Zaid Menang.. orang Melayu dan Islam akan hancur... kerana inilah boneka DAP dan Yahudi...

Mungkin yang untung untuk orang Hulu Selangor.. mungkin Zaid akan bawa pembangunan yang unik untuk mereka... iaitu kilang arak dan pusat lumba kuda.. di Hulu Selangor...

Jika ini berlaku semakin hancurlah anak muda Hulu Selangor yang akan semakin rosak akhlaknya.. jika sekarang hanya mat rempit.. selepas ini mungkin mereka berani mabuk todi. dan kaki lumba ikut jejak YB mereka..

KIta jangan lupa. Islam sangat melarang umatnya minum arak ini.. hukum Arak ialah haram... kerana arak itu merosakkan masyarakat.. apatah lagi institusi keluarga...

Aku rasa cukuplah sebut tentang Zaid ini.. nak tau lagi baca pamplet dibawah ini.. dan sebarkannya..






ABZ!!




Jangan Jadi boneka DAP!!!

Tolak Zaid!!!

Tolak katak Mabuk!!

Tolak kaki Lumba Luda!!!

Selamatkan Malaysia

Selamatkan Melayu dan Islam!!!




Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda