Popular Today

Sabtu, April 24, 2010

PANAS!!! - Pengundi Hulu Selangor dibodohkan orang Kota Bharu!!!


Setakat ini strategi besar yang digunakan untuk hari terakhir kempen oleh PKR.. pertama bawa tok guru sesat untuk meningkatkan sokongan pengundi Melayu kepada Zaid dan yang kedua adalah membuat cabaran kepada PM untuk berdebat..

Hari ini rakyat Selangor telah diperbodohkan oleh 2 orang Kota Bahru, Kelantan.. Seorang Nik Ajis dan Seorang Lagi Zaid.. dahlah datang dari negeri lain.. datang ke Selangor buat kurang ajar.. membelakangkan titah Sultan!!!

Hmm. sangat menarik strategi mereka.. kita melihat strategi pertama mereka iaitu bawa TN Guru Sesat kaki songlap balak.. Nik Ajis pun banyak isu yang tidak di jawap oleh beliau.. Semalam Nik Ajis dah hina Sultan Selangor.. "siapa yang ajar tidak boleh bercakap politik dalam masjid".. memang sedap betul Mulut Nik Aziz hina Sultan Selangor!!..

Tak cukup ke penghinaan kepada Sultan Anda wahai rakyat Selangor!!.. nak pilih lagi calon Pakatan!!!

Berapa banyak kali... nak pemimpin Pakatan hina sultan Anda... Takkan melayu Selangor dah sampai tiada maruah.. boleh membenarkan Sultan mereka dihina oleh orang Kota Bharu

Dan seorang lagi nama dia Nik Ajis.. Dia ni kalau nak gi haji guna duit rasuah!!! sponsor dari syarikat yang dia bagi projek!!

Lepas tu dia lantik menantu dia, Ariff Fahmi dan anak dia dalam anak Syarikat kerajaan negeri Kelantan sehingga rugi hampir RM 50 juta ringgit.. dilaporkan banyak berlakunya rasuah dalam pentadbiran kerajaan negeri Kelantan.., tetapi ianya hanya dibakul sampahkan oleh MB Kelantan ini..

Sampai hari ini Nik Aziz masih tidak mendedahkan siapakah penerima kontrak balak di negeri itu walaupun telah dicabar sebayak dua kali.. perkara ini didedahkan oleh Kickdefella yang pernah bekerja dengan Pejabat menteri besar Kelantan.

Nik Aziz juga patut dedahkan siapa pula di kalangan EXCO, pimpinan PAS Kelantan, Ahli Keluarga Nik Aziz dan syarikat-syarikat milik oleh ahli PAS yang dapat balak...

Orang Melayu juga jangan lupa inilah muka boneka DAP dan Yahudi yang tidak mahu Melayu menantu yang menentang tubuhnya kerajaan perpaduan antara PAS dan UMNO...

Jangan lupa ini juga pemimpin Melayu yang dah jual Islamnya kepada Syaitan khasnya isu kalimah Allah dan banyak lagi fatwa karut tok guru sesat ni..

Semalam pula dia merendahkan dan menghina Selangor yang merupakan Ketua negeri dan ketua agama di Negeri Selangor.. Rakyat Selangor nampaknya diperbodohkan oleh orang Kota Bahru...

Seorang lagi ialah Zaid katak kaki arak dari Kota Bharu berlakon alim menjadi calon PKR... bukan setakat katak mabuk todi.. kaki judi dan banyak lagi...

Bukan setakat itu dia terkenal juga sebagai kaki rasuah dalam pemilihan UMNO.. merampas bangunan UMNO.. Dia juga yang saman Hudud PAS.. selain menyokong penubuhan IFC.. jadi kalau dia terkeluar sebagai menteri memang patutpun sebab dosa dia terhadap Melayu dan Islam.

ADA pula anak selangor yang bodoh terikut.. Sekor lagi ni dengan DAP macam tikus.. menganggap DAP ni lebih mulia dari Sultan Selangor!!

Siapa lagi... tentunya Pesuruhjaya PAS Selangor, Hassan Ronnie Ali merangkap EXCO ajaran sesat negeri Selangor.. nama keluarga beliau Ronnie Liu..

Siapa yang tak kenal Hassan Ali.. kalau berdepan dengan DAP khasnya Ronnie Liu macam tikus.. sikit punya takut.. sanggup merangkak jika dipanggil oleh Ronnie liu..

Jangan lupa Hasan ni tentang kes Arak di Selangor.. apalah punya bacul nak menguatkuasakan arak... Si DAPig Ronnie Liu siap boleh 'overlap' si Hassan ni.. si Hassan pula terus jadi macam binatag ternakan yang patuh kepada tuannya..

Inilah akibat jadi boneka DAp.. teruk betul jika orang Islam dan Melayu jadi boneka.. habis musnah agama dan bangsa!!

Kepada pengundi Hulu Selangor janganlah diri anda direndah-rendahkan oleh orang Kota Bahru ni.. dan juga yang telah menghina Sultan Melayu Selangor!!!

ABZ!!




Jangan Jadi boneka DAP!!!

Tolak Zaid!!!

Tolak katak Mabuk!!

Tolak kaki Lumba Luda!!!

Selamatkan Malaysia

Selamatkan Melayu dan Islam!!!


Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda