Selasa, Disember 23, 2008

PAS candidate: Mat Sabu out

Party vice-president and firebrand Mohamad Sabu is out of the running in the race for the PAS candidate in the Kuala Terengganu by-election.

Although endorsed by PAS spiritual leader and Kelantan Menteri Besar, Nik Abdul Nik Mat, it appears party vice-president Mohamad Sabu had been ruled out as candidate to contest in the Kuala Terengganu by-election.

2 ulasan:

bungaraya berkata...

Kifli dan BRO, untuk anda berdua, cuba komen tentang kenyataan HUSAM yang bertukar-tukar ni.
Tulislah banyak dan mendalam macamanapun, sekilas ikan di air, sudah tahu jantankah betinakah datau pondankah ia. Husam adalah satu contoh saja dari berpuloh-puloh pemimpin PAS yang layak hanya sebagai barua DAP dan PKR.
Apatah lagi nak memperjuangkan islam, baju jubah yang dipakai hari-haritu pun tak layak dipakai untuk sembahyang. KOTOR sepeti kata-kata HUSAM saja.

bro berkata...

Berkenaan dgn hukum hudud ni sebenarnya aku malasla nak comment. Sepatutnya sebagai org islam benda ni x perlulah hanya org2 PAS je high light,ini adalah satu perintah drp ALLAH dan kamu juga org2 umno x terlepas drp t'jwab melaksanakannya. Kami hanyalah mengambil t'jwb di ats sikap kamu org2 umno yg tidak mahu melaksanaka kewajipan ni.TUAN GURU NIK AZIZ telah memberi jaminan sekiranya umno hendak melaksanakannya esok, hari ni kami (PAS)bubar..
Amacam' ada berani ka??
Aku berani jaminla umno n pengikutnya x akn berani melaksanakannya, di ats sbb ni lah kami terpaksa bertempur dgn umno kerama keangkuhannya yg x mahu langsung mengadakan dialog or apa sahaja yg memungkinkan perkara ni berlaku,bahkan mahathir toghut pernah memberi amaran keras kpd TUAN GURU NIK AZIZ sekiranya undang2 ni dilaksanakan secara menyeluruh di kelantan,dia akan mengambil tindakan keras termasuk berperang dgn kerajaan negeri pada thn 1990 yg lalu. kan gila punya umno ni, org nak laksanakan hukum ALLAH di masa kamu x mahu laksanakan dan kamu ugut utk perang sekiranya undang2 negeri tak selari dgk kerajaan persekutuan..
Ke angkuhan umno sudah sampai ke tahap x dpt nak di pulihkan lagi kecuali mati habis mereka yg terlalu tegar sekularnya n umno berjaya di kuburkan bersama dgn kekunoannya..

Kongsi Link Anda