Isnin, Mac 02, 2009

RESOLUSI BPN 3/2009 MENGUTUK TINDAKAN KARPAL SINGH DAN SARANAN KEPADA AHLI BPN AGAR RESOLUSI DISIARKAN BERSAMA-Malaysiakini

Resolusi BPN 3/2009 Mengutuk Tindakan Karpal Sing isu CELAKA Pemuda UMNO

Selepas dibuka kepada komen dan juga cadangan selama 8 Jam 1/2 dari jam 9 am hari ini maka di bawah ialah Resolusi terkini BPN siri 3/2009 untuk diedar dan disalin oleh Blogger BPN semua. Di harap dapat sokongan sahabat sahabat semua demi agama bangsa dan negara kita..

BPN dengan ini mengambil keputusan mengeluarkan resolusi berkenaan tindakan Karpal Singh yang terang dan jelas ingin menaikkan kemarahan bangsa Melayu dan Muslim berhubung tindakannya mencarut perkataan CELAKA beberapa hari yang lalu di Parlimen. Meskipun sudah ditarik kembali namun ia tetap didengar dan dibaca oleh rakyat Malaysia.

BPN merasakan tindakan beliau sangat tidak wajar menggunakan perkataan CELAKA kepada pemuda UMNO tersebut, apatah lagi dengan menuduh Pemuda UMNO sebagai pihak yang telah menghantar dua butir peluru kepadanya tempoh hari. Ini sangat berbahaya kepada suasana harmoni negara kita dan juga boleh menaikkan sentimen kebencian yang boleh memudaratkan orang awam yang tidak berdosa.

Permainan politik keterlaluan ini boleh menimbulkan huru hara di negara kita jika tidak dibendung dengan segera oleh pihak yang berwajib.

Seperti mana yang kita tahu bahawa DAP dan Pakatan Rakyat memang sudah terang terangan sejak dahulu hingga kini cuba menyentuh beberapa isu sangat sensitif negara kita dengan sengaja dan jelas ada niat jahat di sebalik tindakan mereka.Isu babi,azan,tanah,papan tanda jawi,Hindraf adalah contoh yang boleh kita nampak telah dipolitikkan sebelum ini.

Meskipun sudah diberi amaran oleh Raja Raja kita agar isu isu sensitif tersebut jangan diusik atau dicabar oleh mana mana pihak, namun mereka seperti tidak mendengar atau memahami atau menghormati titah Raja kita yang menjadi RUKUN NEGARA yang kedua ( Kesetiaan Kepada Raja dan Negara ) yang sangat penting sehingga diletakkan di kedudukan tersebut selepas keimanan kita kepada Allah Yang Maha Esa,

BPN dengan ini merasa terpanggil untuk membuat satu Resolusi bersama oleh rakan rakan Blogger BPN agar semua dapat menyedari tindakan Karpal ini sangat berbahaya dan perlu dikutuk oleh kita semua. Jika kita masih sayangkan negara yang menjadi tempat kita bernaung selama ini.


HIDUP BPN !!!

SATU SUARA SATU ARAH SATU AKIDAH...


Disediakan :

Panglima Perang Cyber
Yang Dipertua Blogger Pembela Negara.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kapal Sink ni sebenarnya "BENGGALI PARIA" yang dicipta oleh PR untuk memusnahkan orang2 Melayu,melalui isu-isu Panas dia.

Sedingin Salju berkata...

Mereka semua ini menjadi begitu berani kerana mereka disokong oleh melayu yang tak sedar diri.

kifli berkata...

Perang saraf- khususnya internet (blog) di Perak- Anda Patut Beri Perhatian



Setelah berlakunya kemelut di Perak, ia menjadi panas serta merta dan membangkitkan dua kumpulan bloggers. Iaitu Pro Pakatan Rakyat dan Pro kepada Barisan Nasional.

Adakah anda masih tidak perasan akan hal tersebut? Bagaimana kita hendak mengenal identiti blog Pro Barisan Nasional ini, iaitu para bloggers UMNO?

Mudah sahaja.

Mereka semua paling tidak ada, dua lambang ini.

Lambang Pertama
UMNO BEWAK DARAT

Huraian ringkas - Kononnya UMNO lah mempertahankan Sultan. Dan. Tidak pernah menderhaka sekalipun. Satu lambang daripada UMNO yang cukup CELAKA!. Sedangkan merekalah yang banyak sekali menderhaka kepada Sultan.


Lambang Kedua
UMNO DAN TAIK IBARAT ISI/KUKU

Huraian ringkas - Ha! Ha! Ha! Pembela Negara? UMNO kah Pembela Negara? Saya setuju dengan perkataan UMNO Penyangak Negara. Dan. Nama tersebut patut ditukar kepada 'Bloggers Penyangak Negara'.

Pesan saya, jika anda termelawat di blog mereka ini. Bacalah dibolehkan, mempercayainya? Sila fikir sejuta kali akan segala yang diperkatakan oleh mereka-mereka yang celaka ini.

Perkara yang anda wajib buat ketika melawat blog mereka ini ialah
'JANGAN SESEKALI MEMBERI KOMENTAR PADA BLOG MEREKA'.

Ini kerana, ia akan meningkatkan lagi kebodohan bloggers UMNO ini. Dan, mereka ini tidak akan terima sebarang pendapat kita dengan memberi hujah yang bernas. Malah memberikan satu jawapan yang CELAKA. Se CELAKA UMNO itu.

Seruan yang paling ringkas. 'JANGAN LAYAN TULISAN MEREKA DENGAN MEMBERI KOMENTAR'.

Cuma, anda perlu memberi komentar kepada bloggers PRO Pakatan Rakyat. Cuba cambahkan idea anda kepada blog tersebut. Supaya kita dapat mempertingkatkan lagi kuasa untuk memahamkan rakyat akan keCELAKAAN UMNO ini yang merampas bumi PERAK dengan cara yang KEJI.

Bersama-samalah kita dengan Pakatan Rakyat Perak untuk bekerja kuat, walaupun di dalam alam maya ini, sekurang-kurangnya kita ada jawapan, jawapan untuk kita jawap di hari kebangkitan. "Apa kamu buat apabila melihat Kerajaan PR Perak dizalimi".

Ayuh rakan-rakan kita berbakti!

Dengan ini, saya ingin istihar perang dengan bloggers UMNO CELAKA!


p/s Berjuang di mana-mana sahaja. Maya atau Realiti

JomoSamaTuaran berkata...

Ewah..... kiffli, kesian sungguh kamu, dah tak ada orang nak layan blog pakatan pembangkang melain ahli-ahli sekufunya sahaja... kini kamu menyibuk pula nak bagi syarahan kat blog pembela negara...
SUDAHLAH...PERGI BARING ATAS JALANRAYA SANA,SURUH ANWAR SONDOL BUNTUT KAMU SAMPAI BEKUDIS....!!!

Nik berkata...

sudahlah kifli aku geli la tngok pencacai Pakatan Rakyat ni... tak habis-habis jilat...

Ko nak pertahankan ke si DAP, Sivakumar atau si MB Nizar si lembu DAP ni...

Gunalah otak sikitlah... guna mata tu tengok.. siapa zalaim siapa, orang Melayu di Zalimi oleh Pakatan Rakyat..

Mana ada negara di dunia ni bagi tanah sampai 999 tahun paling lama pun 99 tahun, cuba la periksa kat hong kong, kat cina atau taiwan ... bagi kat kaum Cina... orang Melayu pun tak dapat sampai 999 tahun..

Ko kata tak kerajaan Pakatan rakyat tak zalim pada rakyat Perak...

Setakat sultan Melayu Perak diaorang langgar... ni pula orang Melayu Perak...

Sedarlah kifli dan semua pencacai Pakatan Rakyat......

Kongsi Link Anda