Khamis, November 05, 2009

1PAS "DAP didahulukan, Islam ditinggalkan" : Berita hangat!

Berita paling hangat di alam maya... hahaha

Blogger upahan PAS akan berkonvensyen blogger PAS untuk atasi ftnah media baru. Konvensyen yang masih belum diputuskan tarikh dan tempatnya itu akan mengumpulkan semua blogger PAS di peringkat pimpinan pusat, negeri, kawasan dan ahli di cawangan.

"Ketua Penerangan PAS, Ustaz Idris Ahmad ketika dihubungi berkata, konvensyen itu antara lain bertujuan menjadikan blogger PAS sebagai kumpulan yang memperbetul persepsi masyarakat terhadap PAS."

Nampaknya macam serius sangat ancaman blogger BN terhadap PAS ni.....  ni kira konvensyen nak bincang macamana blogger PAS nak tipu rakyat la ni... kira nak cari taktik baru untuk menipu maklumlah taktik lama dah kantoi... rakyat dah tahu dah..


Macamana tak kata bloger upahan PAS... belum nak buat kerja dah tanya upah ke, durian ke, langsat ke.... tengok tulisan macam kat bawah ni (klik di sini)..

"Ni nak jemput blogger UMNO tak? kalau jemput, gua boleh tolong iklan kan ...

Huhuhuh .... janji ada durian ... Ha ha ha .."
Macamana Blogger Upahan ni tak lingkup!....


1 ulasan:

Teddybear Cute berkata...

Ha tulah, buat kerja dan kalau tak ikhlas, mana ada berkat?

Kongsi Link Anda