Rabu, November 11, 2009

Blogger Pembangkang kecut Teloq!!!!!

Aiiii... takkan sampai nak komen pun tak boleh... kata pejuang kebebasan bersuara... kebebasan media... berani terima teguran rakyat.... .. pptuihhh!!!



semuanya bohong semata-mata !!!!!!

Inilah yang berlaku kepada blogger pembangkang ... nama blog tu.. Wartawan Rasmi Laman Reformasi  nak komen pun tak bagi... restricted.. Kecut Teloq ke.... macam pemimpin hang... 

4 ulasan:

Local Fighter berkata...

Itulah namanya ketelusan dan transperansi gaya pembangkang!
hehe..

hanya yang sama fikrah sahaja layak memberi pendapat! hehe..

yang lain terutama bertentang idealogi terus dibakulsampahkan!

sebijik perangai macam kawan Tok Guru Nik Ajis ' rasuah haji' yang bernama setan!!

Tanpa Nama berkata...

Dulu penyokong2 UMNO/BN ambil jln berdiam diri & tak nak melawan.
Meraka pun bukan main lagi bermaharajarela kutuk, maki, carut & fitnahkan UMNO & BN.

Tapi skrg, bila dah ramai blogger2 yg menangkis dan serang balik mereka ni, cepat2 mereka 'restrict'-kan blog mereka.
Takut fitnah dan pembohongan mereka tu dijawab oleh kita.

Tahniah utk blogger2 pro UMNO/BN.
Sekarang baru meeka tau langit tu tinggi ke rendah.

*Aliffnajmi

Tanpa Nama berkata...

Teloq depa dah abih kena pulaih oleh DAP.

Apa DAP casksp angguk, angguk. Macam pokke.

DR 1221 berkata...

salam
puak2 durjana ni memang tak suka dikritik, nakkan pujian jer, sebabnya apa yg mereka buat semuanya betol, belom apa2 lagi dah ISA kan orang.

Kongsi Link Anda