Isnin, November 09, 2009

Xavier ... Lu diam boleh tak?

Beberapa hari ni kecoh pasal Xavier masuk kawasan masjid. Kenyataan itu turut di 'ye' kan oleh Jais. Dr. Asri pulak Sangkal dakwaan Jais. Kenyataan Dr. Asri itu disokong oleh Exco Selangor, Dr Halimah Ali.

Xavier pulak, ketika di hubungi oleh TV Selangor berkata demikian,
“Kalau ikutkan perasaan saya tidak ada masalah dengan ucapan yang dibuat kerana ucapan itu bukan ucapan agama dan bukan ucapan ceramah dan kita datang untuk kita bersama-sama dengan semua rakyat - TV Antara
Sebenarnya aku setuju dengan Dr. Asri dan Dr. Halimah, tapi biar lah diorang yang tahu pasal agama saja berdebat. Jangan Xavier nak pot pet, pot pet .. nanti panjang cerita. Xavier ... ! Kau diam, boleh tak?

Teringat masa kecik dulu .. orang tua kata, "Budak kecik tak paham, jangan campur orang tua bercerita"

dipetik dari : wartamaya

1 ulasan:

Orang Muda berkata...

banyak susah ini org...pot pot jugak dia tau..ammakkk

Kongsi Link Anda