Jumaat, April 23, 2010

Gempar : Malumat Risikan PKR bocor!!!


Tadi AB baru dapat sms terkini dari kawan di Selangor. Ianya berbunyi begini:
"Peringatan kepada semua anggota dan jentera petugas PR, maklumat risik kita telah mengesan satu usaha jahat pihak BN yang sedang merancang provokasi dengan membakar patung calon kita Zaid Ibrahim di hadapan Petronas KKB malam ini. Tolong arahkan semua anggota kita bertenang dan elakkan diri dari terperangkap dengan provokasi jahat mereka. Tolong sebarkan. Sekian Terima kasih - Latheefa Koya"
..Wah.. sedap sangat propaganda PKR ni.. dia yang buat provokasi.. dia tuduh BN pula yang buat!!!..

Kita mengetahui tujuan sms ni.. ianya disebarkan di seluruh selangor!!

Inilah antara strategi mereka di saat-saat akhir kempen.. membuat dan menyebarkan berita palsu tentang BN.. supaya menaikkan semangat dan imarah penyokong mereka...

BN perlu bersedia dengan berita palsu PKR ini...

sebagaimana kata Muhyiddin , Kilang Fitnah mereka sedang beroperasi 24 jam.. siap dengan 'overtime' lagi..

Ayuh blogger semua.. tingkatkan serangan terhadap calon PKR dan pakatan Rakyat.. jatuhkan calon PKR!!! kita tawan Selangor!!!

Jangan Jadi boneka DAP!!!

Tolak Zaid!!!

Tolak katak Mabuk!!

Tolak kaki Lumba Luda!!!

Selamatkan Malaysia

Selamatkan Melayu dan Islam!!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

takkan la nak buat kat depan stesen petronas. buatnya terbakar stesen tu tak ke haru. nak provok pun biar la yang logik. macam ni pun penyokong mereka boleh percaya? macam semua orang tak berakal macam dia orang ni.

Hashim berkata...

Dari atas hingga ke bawah....menipu dah jadi cara hidup.....tidak percaya sila klik disini

Rakyat Hulu Selangor, jangan biarkan diri anda menjadi mangsa penipuan.

Tolak Calon MIC.

jitu berkata...

yg dok kerja anak haram tu selalunya puak pakatan haram tu...bodo punya pakatan haram...BN byk benda lagi nak buat..dr bakar patung tu...baik bakar dia ja...hahahahahahha

Kongsi Link Anda