Popular Today

Jumaat, April 23, 2010

Panas!!: Nik Aziz takut pecah tembelang!!!


Nampaknya Nik Aziz tidak senang apabila hal penyelewengannya dalam pentadbiran Kelantan didedahkan oleh Kickdefella [kickdefella].

Bukan setakat itu, Abdul Aziz juga anggap penulis blog Kickdefella seorang yang obsesif sehingga sanggup menyerang dan mengkritiknya mencapai tahap serangan peribadi.
"Itu hal dia, dia macam dah mabuk dan bercakap mengarut. Lebih suka buat serangan peribadi. Dia bukan wartawan tapi bloger yang tak masuk akal,"
Namun apa yang penting ialah sejauh mana kebenaran pendedahan Kickdefella mengenai... ulang balik... perkara pokok ialah kebenaran!!!.. benar atau tidak?..

Hakikatnya Nik Aziz takut tembelangnya diketahui ramai...

Jika dilihat pendedahan Kickdefella terhadap Nik Aziz memang terdapat kebenaran.. memang wujud unsur penyelewengan oleh Nik Aziz... seperti perlantikan menantu beliau Abdul Ariffahmi Ab. Rahman dalam syarikat yang beliau mempunyai kepentingan.. sehingga terdapat tuduhan penyelewengan di dalam Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK).

Syed Azidi pernah berkhidmat sebagai Pegawai Perhubungan Korporat PMBK sebelum kontraknya ditamatkan oleh Abdul Ariffahmi.

J kita mengetahui hari ini motif sebenar Kickdefella dipecat oleh Tn Guru Nik Aziz Alfamily.. iaitu kerana mendedahkan kebenaran dan kebobrokan yang berlaku dalam pentadbiran PAS Kelantan!!!

1 Nik Aziz : 1 Family

So Nik Aziz... you are busted!!!

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda