Khamis, Oktober 07, 2010

Ugut lagi

Dah macam taktik biasa PKR.. biasalah.. kalau tak ugut tak sah!!... Mohon maaf terbuka atau menghadapi tindakan undang-undang!!! tarik balik dalam 24 jam [klil sini]..
"Saya rasa dia tak perlu seminggu. Dia tahu dia berbohong. Hanya perlu 24 jam untuk tarik balik,"
Perangai macam apa ini?.. wah.. ingat dia peguam dia boleh buat suka hati.. dia ingat apa.. kosnpirasi jalanan.. perkara ini bukan sembarangan.. Rohaimi pastinya tahu kesan dan akibat tindakan beliau... ingat ini barang mainan apa?..

Wah.. ganas nampak... kenapa perlu mohon maaf.. tidakkah patutnya dibuat siasatan dahulu. ini bukan sembarangan konspirasi.. konspirasi ditahap tertinggi ayang dibuat oleh Anwar Ibrahim.. semua nama yang tersebut perlu dibuat siasatan secara terpirinci.. kerana mungkin ada pihak lain seperti CIA atau Yahudi yang terlibat dalam konspirasi menjatuhkan DS Najib dan Ds Rosmah...
Peguam N Surendran berkata, kenyataan Rahimi itu jelas pembohongan dan fitnah terhadap dua anak guamnya Latheefa Koya dan Saiful Izham Ramli.

"Tanpa ragu, kami rasakan ia merupakah satu fitnah. Kami akan keluarkan surat peguam supaya beliau membuat permohonan maaf terbuka atau menghadapi tindakan undang-undang," kata Surendran.
Peguam pun sekarang ramai menipu.. bukan setakat menipu.. membunuh pun ada.. kalau tak caya lihat kes Datuk Sosilwati Lawiya.. siapa yang bunuh? peguam.. inikan pula menipu.. dah biasa sangat dalam kehidupan seorang peguam..

Macam skrip biasa..
Menurut mereka, Rahimi sebaliknya membuat akuan tersebut dengan kerelaan.

Latheefa dan Saiful - kedua-duanya pemimpin kanan PKR - juga mempersoalkan dakwaan Rahimi semalam memandangkan ia dibuat selepas dua tahun setengah.

Sementara itu, Naib Presiden PKR R Sivarasa pula berkata, pihaknya mengesyaki ada pihak lain di belakang Rahimi.
Dah tak de modal lainlah... nak tuduh orang lagi.. ini semua skrip biasa PKR.. setakat tuduh sahaja, buktinya takde... sepatutnya Latefa patut menjelaskan keadaan sebenar bukan bersekongkol untuk menutup tuduhan jijik aljuburi..

Tidak kira berapa tahun sekalipun.. ini adalah konspirasi jahat yang dibuat oleh ajen Yahudi dan CIA kepada pemimpin negara ini.. oleh itu siasatan mesti dibuat..

1 ulasan:

Fokus Selangor berkata...

BABI! lateefa koya tu elok talanjang mcm eli wong lagi ulia. pakai tudung bertopengkan syaitan. bersubahat utk rosakkan Agama, Bangsa dan Negara. Dasar MUNAFIQ!

Kongsi Link Anda