Popular Today

Selasa, September 08, 2009

ANUwar pengkhianat - Pakatan Rakyat tidak akan mengamalkan kouta bumi dan bukan Bumi

Pada 6 September lalu Anuwar AlJuburi dan para pembesarnya telah membuat lawatan di negeri Johor iaitu di Daerah Segamat. Sekali lagi ANUwar pengkhianat Melayu berkata bahawa Pakatan Rakyat tidak akan mengamalkan kouta bumi dan bukan Bumi.... Satu bukti lagi Melayu akan berkubur di tanah air sendiri... jika ada kouta Melayu ketinggalan.. bagaimana pula jika Melayu tidak diberi kouta.

Adakah bangsa Melayu akan memberi pisau kepada bangsa llain untuk menyembelih dan menikam bangsa Melayu sendiri. Kini terdapat pengkhianat Melayu yang memberi pisau kepada kaum lain untuk menyembelih Melayu di negara mereka sendiri,

ANUwar kini aktif berkempen untuk mendapat sokongan kaum Cina untuk menjadi Perdana Menteri akan datang. Kerana hanya kaum Cina sahaja dilihat sebagai jalan untuk Anuwar menjadi PM. Adakah Melayu sebagai majoriti di negara ini sanggup melihat negara ini diserahkan kepada Kaum lain seperti di Pulau Pinang dan Selangor?. Kenapa kaum majoriti ini hanya berpeluk tubuh melihat hak mereka ditarik satu persatu. Jika Cina mempunyai kekuatan ekonomi tetapi jangan lupa orang Melayulah yang membeli barangan mereka. Jika orang Melayu boikot membeli barangan yang dijual oleh orang Cina pasti mereka akan merasai kesan terhadap ekonomi mereka.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..ANUWAR NI SPESIS PEMBELIT!..DEPAN MELAYU CKP GINI..DPAN INDIA CKP GITU..DEPAN CINA CKP TERLABIK!..LIDAH ULOR!..PATUT DIA NI KENE SEMBELIH JEK KEHKEHKEH

Unknown berkata...

Kalau ko cakap Anwar pengkianat, pembelit ko ader bukti ker?? ko main cakap ikut suka kepala hotak ko ajer. Cakap biarlah berfakta fikirlah secara waras jangan asyik fikir komisen ajer. Bodo Macam UMNO.

Kongsi Link Anda