Popular Today

Jumaat, Mac 19, 2010

Edisi ALjuburi : Nik AJis melindungi kemungkaran ANuwar!!!

Siapa lagi nak 'cover' ANuwar, presiden GAy Semalaysia.. kalau bukan PAS.. siapa lagi nak bersihkan 'sampah' ANuwar kalau bukan PAS...

Senang kata PAS ni hanya digunakan ANUwa ALjuburi untuk menjilat ludah beliau.. dah beliau buat masalah dan gunakan orang lain untuk memebersihkannya..

Siapa lagi yang akan buat fatwa yang mengarut dan sesat untuk pertahan ANuwar Aljuburi kalau bukan Nik Ajis.. Cara nIk Aziz mudah, gunakan Kalimah AlHak tapi untuk perkara batil!!!

Tajuknya macam Nik Aziz ajak rakyat contohi cara berpolitik MCA tapi Nik AJis mengulas dan menyelar tindakan sesetengah pemimpin politik yang mendedahkan keburukan pemimpin lain atau ketuanya di khalayak umum apabila keluar parti.

Macam biasa la. bila kena batang hdung sahabat mereka semuanya tak boleh.. hukum suka hati dia... Nik Ajis kata tak boleh mendedahkan keburukan pemimpin apabila keluar parti.

Tapi bila PAS dan Pkatan Aljubri mendedhkan keburukan UMNO dan BN, maka hukum boleh pulak.. wahai pok Nik wei janganlah nak bermain dengan hukum yang suci ti.. Islam agama suci.. yang kotor ialah PAS yang menggunakan Islam..

Rasanya Nik Aziz tak payahlah nak syarah guna hukum Islam yang menggunakan nafsu beliau semata-mata. ..

Sebagaiman Firman Allah SWT yang bermaksud:

"Dan di antara manusia ada yang berkata: "Kami telah beriman kepada Allah dan kepada hari akhirat"; padahal mereka sebenarnya tidak beriman. Mereka hendak memperdayakan Allah dan orang-orang yang beriman, padahal mereka hanya memperdaya dirinya sendiri, sedang mereka tidak menyedarinya." (Al Baqarah: ayat 8-9)

Janganlah PAS nak mewajarkan tindakan sesuatu dengan menjual ayat Quran dengan harga yang murah!! tidak cukupkah PAS peralatkan Islam demi nafsu serakah mereka.. berapa ramai lagi umat Islam yang PAS nak sesatkan.. Sedangkan PAS tidak juga mengamalkan Islam sebagaiman yang sebenar.

Kalau tidak tiada Fitnah terhadap UMNO dan Najib, tiada Fitnah terhadap Rosmah,... siapa yang Fitnah.,... tentunya PAS dan Pakatan Aljuburi.. Kenapa PAS memfitnah.. sebab tiada bukti... semuanya hanya tuduhan yang tiada asas...

PAS patut cermin diri mereka, bukan gunakan islam dan kalimah Allah untuk 'puak dan kroni' mereka semata-mata. Islam ialah agama yang syumul bukan untuk puak tertentu sahaja..

Namun yang jelas ianya memberi kebimbangan yang amat sangat kepada ANuwar Aljuburi.. kalau tak betul tuduhan Zahrain, buatlah laporan polis... tapi PAS tak berani, sebab zahrain bukannya memfitnah... yang Fitnah PAs DAN pAKATN aLJUBURI..

Ke mana ANuwar semasa di parlimen, setentunya jika Fitnah pasti anuwar tidak lari.. namun di sebabkan perkara ini betul, maka ANUwar lari dari sidang parlimen, tidak berani mendengar kebenaran yang ditimbulkan....

Sekarang siapa yang Fitnah dan dedah aib orang... tentunya Aljuburi dan Pakatan mereka!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cukup-cukuplah N Ajis. Umur dah lanjut. Janganlah disesatkan pengikut-pengikut yang jahil agama apatah lagi menyesatkan akidah mereka secara sedar atau tidak. Kembalilah kepada ajaran Islam yang dibawa oleh junjungan kita Nabi Muhammad SAW. Udah le tu, kuasa politik hanya sementara didunia ini. Yang hak katakan yang hak, yang bathil katakan bathil. Yang haram katakan haram, halal katakan walau siapa yang melakukan baik UMNO, PAS atau PKR.

Kongsi Link Anda