Popular Today

Jumaat, Oktober 30, 2009

Ekoran gesaan Khairudin Osman - Bloggers PAS menggeletar

Menggeletar beb.... macam cacing kepanasan lagi... ini semua berlaku apabila Khairudin Osman atau PAS Selangor menggesa mereka yang menuduh tanpa bukti perlu dihukum dengan tindakan tegas. ALasan beliau supaya keadilan dapat dilaksanakan....

Dipetik kenyataan beliau:

“Bagi memulihkan imej parti, PAS Selangor menggesa agar jawatankuasa disiplin parti dapat membuat penyiasatan secara menyeluruh dan membersihkan PAS daripada anasir yang mengganggu-gugat PAS seperti mengambil tindakan yang tegas terhadap ahli-ahli yang mendedahkan rahsia parti kepada umum melalui saluran media dan blog.”
Ekoran itu, ramai blogger PAS yang menggeletar... ketakutan kebimbangan daripada disiasat... antaranya yang dipetik dari blog ini artikel bertajuk "hadapkan Khairudin Osman ke JK Displin dahulu!"

Siap mengadu macam budak-budak..

Laporan Ke Atas Khairuddin Othman

Baiklah, saya ahli PAS dengan nombor Ahli 253812 dari Kawasan Lembah Pantai dan dengan Tarikh Daftar pada 09/09/1987 memohon JK Disiplin supaya menyiasat SU Perhubungan Selangor kerana telah membuat beberapa kenyataan yang merugikan serta merosakkan imej PAS.


Orang kata... kalau tak salah nak buat apa takut beb!... haru... haru...

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda