Popular Today

Jumaat, November 06, 2009

Era ANUwar cabut lari : Anwar memang bawa 's**l'

Kebanaran pasti tiba, keadilan pasti akan tertegak... hang dah tak boleh lari ANuwar... hang dah banyak sangat buat salah pada manusia, pada Allah, pada bangsa hang, pada agama hang dan pada negara hang... dan yang lebih dasyat hang banyak buat salah pada bini dan keluarga hang... hang memang pandai menipu..

ANUwar semakin gelabah, beliau kini gagal dalam permohonannya mendapatkan bukti-bukti pihak pendakwaan berkaitan kes liwatnya ke atas bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan (baca di sini).

Pihak pendakwaan hari ini berjaya menghalang ketua pembangkang itu daripada berbuat demikian dalam rayuannya di Mahkamah Rayuan di Putrajaya.

Ketiga-tiga hakim sebulat suara membenarkan rayuan pasukan timbalan pendakwa raya untuk tidak menyerahkan beberapa bahan bukti seperti dituntut oleh Anwar.

Panel hakim itu yang diketuai Hasan Lah bersama Abu Samah Nordin dan Sulaiman Daud juga menolak rayuan Anwar untuk mendapatkan spesimen yang disimpan oleh pihak pendakwaan.

Dah sampai masanya... hang boleh tipu manusia... tapi hang tak boleh tipu tuhan...

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

saiful kasi tarok kau-kau kat mahaliwati ni...biar padan muka dia....

tu lah nuar pelanduk akan lupa jerat juga...

dasar anjing kalau tak makan dia akan bau juga....kunyit betul si nuar ni..

Tanpa Nama berkata...

Kami percaya Amerika akan tolong Anuar dengan mengantar banyak lagi yahudi gay untuk menghiburkan dan memuaskan nafsu ketua PKR ni nanti . Si Anuar budak MCKK yang memang suka sontrot belakang budak budak jambu..he he he

Tai berkata...

Susahlah kan ini orang?

Kongsi Link Anda